تابناک کهگیلویه وبویراحمد
مرحوم "سید رسول محمدیان" از سادات امامزاده فرج اله و ساکن شهر یاسوج شهرستان بویراحمد که به دلیل سانحه ای دچار ایست قلبی، تنفسی و مرگ مغزي شده بود.
کد خبر: ۲۵۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 03 July 2016
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: خانواده ی این جوان با رضایت اهدای 6 عضو بدن بيمار مرگ مغزي فرزند خود به نیازمندان پیوند عضو را پذیرفتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از روابط عمومي معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: مرحوم "سید رسول محمدیان" از سادات امامزاده فرج اله و ساکن شهر یاسوج شهرستان بویراحمد که به دلیل سانحه ای دچار ایست قلبی، تنفسی و مرگ مغزي شده بود.
وي ادامه داد: با تلاش گروه اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و شیراز و رضایت خانواده مرحوم محمدیان که دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدن این فرد به بیماران نیازمند اهدا شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از این بیمار مرگ مغزی تعداد شش عضو برداشت شد، دو کلیه، کبد، پانکراس و قرنیه ها و برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شد.
دکتریزدان پناه تصريح كرد: با اهدای این اعضای بدن بیمارمرگ مغزی، ششمین بیمار مرگ مغزی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است که اعضای بدن وی به نیازمندان اهدا می‌شود.
وی در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی و برای خانواده وی صبر و شکیبایی مسئلت نمودند.
پدر مرحوم محمدیان هم گفت:جوان23ساله ام را از دست می دهم اما بخشیدن ادامه زندگی به دیگران در ماه مبارک رمضان سراسر وجودم را خوشحال کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
رحمه الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
خدا خیرش بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار