مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از فرهنگیان ۱۵ استان کشور خواست تا اطلاعات پرسنلی تقاضای صدور تک کارت سرمایه خود را در سامانه پروفایل فرهنگیان ثبت کنند.
کد خبر: ۲۵۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 30 June 2016
ساعت۲۴-حسین روحی در گفت وگویی به اعلام جزئیات ثبت نام فرهنگیان برای دریافت «تک کارت سرمایه» پرداخت و گفت: تک کارت، کارت چند منظوره ای است که با همکاری بانک سرمایه و آموزش و پرورش برای فرهنگیان سراسر کشور صادر خواهد شد.
مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از فرهنگیان ۱۵ استان کشور خواست تا اطلاعات پرسنلی تقاضای صدور تک کارت سرمایه خود را در سامانه پروفایل فرهنگیان ثبت کنند.

وی افزود: این کارت و بهره گیری از قابلیت کارت بانکی به عنوان ابزاری کارآمد جهت پاسخگویی به نیاز فرهنگیان و تجمیع خدمات رفاهی آنها طراحی شده است و کارت پرسنلی، کارت بانکی، کارت کیف پول الکترونیکی برای استفاده در مترو و اتوبوس های بی. آر. تی، کارت تردد و کارت بیمه تکمیلی را شامل می شود.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این کارت با هدف ساماندهی و تجمیع خدمات رفاهی فرهنگیان صادر می شود و در آینده نزدیک کارکرد خرید کالا به شیوه اقساطی و با تخفیف را نیز شامل خواهد شد، گفت: خرید کالا از طریق تک کارت هنوز عملیاتی نشده، اما قرار است با فروشگاه هایی عقد قرارداد شود و فرهنگیان بتوانند تا سقف معینی متناسب با توان خود اقدام به خرید کالا کنند.

روحی در ادامه ضمن اعلام اینکه همکاران فرهنگی در حال حاضر طی دو مرحله به سامانه پروفایل فرهنگیان به آدرس www.profile.medu.ir مراجعه کرده و اطلاعات پرسنلی تقاضای صدور کارت را ثبت کنند، گفت: ۱۵ استان کشور شامل استان تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، مازندران، گیلان، اصفهان، گلستان، قم، قزوین، خوزستان، کرمان، البرز، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در مرحله اول تا پایان مردادماه فرصت دارند تقاضای خود را ثبت کنند.

وی افزود: زمان ثبت نام فرهنگیان در ۱۵ استان دیگر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این کارت برای افرادی که از بیمه تکمیلی استفاده می کنند، قابلیت استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی را دارا خواهد بود، گفت: به این ترتیب فرهنگیان با دریافت تک کارت، نیازی به ارائه معرفی نامه به مراکز درمانی نخواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
mehran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
چگونه در تک کارت فرهنگیان ثبت نام کنیم؟
لطفا جواب کامل را بدهید.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
سلام من بیش از 10 بار است که حتی با کپی و جای گذاری سایت در نوار آدرس با خطا مواجه می شوم .شماره تلفن هایی هم که داده اند با دو بوق کوتاه از دسترس خارج می شوند.بهتر است برای ثبت نام یک کار اساسی صورت گرفته تا اینقدر الکی پول به کافی نت ها ندهیم باتشکر
لاله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
چگونه ثبت نام کنم ؟
بیش از چند بار امتحان کردم سایت باز نمیشه ؟
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
سلام همکار عزیز
لطفا از مرورگر کروم یا موزیلا استفاده کن و تایپ کن : profile.medu.ir
همین سه کلمه لاتین کپی کن و در قسمت سرچ مرورگر پیست کن. والسلام موفق باشید
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
این چه سایتیه
محفوظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
بابا قیف هست قیر نیست قیر هست قیف نیست این چه مسخره بازیه راه انداختید یا سایت باز نمی شه یا باز میشه اطلا عات تحت تکفل اجازه ثبت نمی ده اول هماهنگیتان را با ثبت احوال انجام بدید بعد مردم رو سر کار بذارید
يك معلم از استان البرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
بابا توي هزاره سوم هستيم اما مسئولين وزارت آموزش و پرورش انگار با مباحث اينترنتي و نارسايي هاي وبسايتي كه براي ثبت نام معرفي كردن بيگانه اند!!!!
الان چندين روز است كه تلاش مي كنم وراد سايت پروفايل بشم ولي به دليل ترافيك بالا و ضعف در ساختار سايت و ورودي درگاههاي آن ، به هيچ وجه دسترسي به سايت امكانپذير نيست.
در ساعات مختلف تلاش كردم ولي نشد كه نشد. آقايون يه كم تلاش كنند و از پشت صندلي هاشون پاشن و به صورت ميداني براي حل اين مشكل اقدام كنند. البته اگر براي وقت و اعصاب ماها وقعي قائل باشند!!!!
بیتا قوامیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
سلام لطفا قبل از تصمیم گیری در مورد تک کارت ها اول خوب بررسی واشکالات آن رابرطرف کنید بعد ما ثبت نام کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار