معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی این استان برای تهیه برش استانی برنامه ششم توسعه کشور در تمامی بخش ها از جمله حوزه آموزش نباید دقت را فدای سرعت کنند بلکه لازم است هر دو مورد به طور کامل رعایت شود.
کد خبر: ۲۵۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 28 June 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح محمدی روز سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی آموزش ذیل تدوین برش استانی برنامه ششم توسعه کشور افزود: حساسیت و احساس مسئولیت هر چه بیشتر دستگاه های مختلف اجرایی استان در زمینه تدوین برش استانی این برنامه مهم ضروری است.
وی بیان کرد: اطلاعات، داده ها و آمار مورد نیاز برای تدوین برش استانی برنامه ششم توسعه کشور در تمامی حوزه ها در موعد مقرر و تا اواسط تیرماه 95 از سوی دستگاه های متولی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ارائه شود.
محمدی اظهار کرد: این اطلاعات پس از جمع بندی و ارسال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در تدوین برنامه توسعه ششم ملی لحاظ شده و مورد استفاده قرار می گیرند.
وی عنوان کرد: تهیه و تدوین مطلوب برش استانی برنامه ششم توسعه کشور می تواند نقش بسزایی در افزایش تخصیص اعتبارات ملی برای حوزه های مختلف و تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
محمدی ابراز داشت: برنامه ریزی صحیح و اصولی مبتنی بر اطلاعات، داده ها و آمار دقیق است و به همین دلیل نیز باید برش
استانی برنامه ششم توسعه کشور به نحو مطلوب در کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.
وی افزود: برنامه توسعه پنج ساله کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برش استانی برنامه ششم توسعه کشور تهیه و تدوین می شود و مبنای اقدام ها و فعالیت های مسئولان اجرایی این استان در چهار سال آینده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار