رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده، گفت: فراخوان دومین جشنواره استانی عکس رضوی به میزبانی این شهرستان به زودی منتشر می شود.
کد خبر: ۲۵۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 28 June 2016

اسماعیل زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در راستای اجرای برنامه‌ های دهه کرامت دومین جشنواره استانی عکس زیارت رضوی به میزبانی شهرستان لنده برگزار می‌ شود.

زارعی با بیان اینکه این جشنواره سال گذشته نیز به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تجربیات کسب شده و استقبال باشکوه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از آن، امسال نیز در جهت برگزاری مطلوب آن تلاش خواهد شد.

وی موضوع جشنواره عکس زیارت رضوی را زیارت امام ‌رضا (علیه السلام)، حضرت معصومه (سلام الله علیها)، احمد‌ ابن موسی (علیه السلام) و حضرت بی ‌بی‌ حکیمه (سلام الله علیها) همراه با جلوه‌ های معنوی زیارت، معماری و ابنیه اماکن مرتبط با زیارت دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده، گفت: به زودی فراخوان دومین جشنواره استانی عکس زیارت رضوی از طریق سایت شمس توس و خبرگزاری شبستان منتشر می شود.

وی ضمن از دعوت از حضور همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در این جشنواره، گفت: برگزیدگان این جشنواره استانی نیز در ایام دهه کرامت تجلیل می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار