استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج با پیشرفت فیزیکی بالای 83 درصد یکی از مهمترین پروژه های عمرانی در حوزه سلامت در سفر زودهنگام هیات دولت به این استان خواهد بود.
کد خبر: ۲۵۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 28 June 2016
سید موسی خادمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال 86 در زمینی به مساحت سه هکتار آغاز شد.

وی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فضای فیزیکی و ساختمانی این طرح را افزون بر 250 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا هفته دولت سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.
خادمی تصریح کرد: این بیمارستان با وجود همین محدودیت های مالی در دولت تدبیر و امید اما ظرف یک سال گذشته بیش از 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از 63 درصد به بالای 83 درصد رسیده است.
وی میزان اعتبار هزینه شده در این طرح بزرگ عمرانی را تاکنون افزون بر 420 میلیارد ریال اعلام کرد.
خادمی یکی از دغدغه های جدی در حوزه بهداشت و درمان این استان را کمبود فضای فیزیکی مناسب و تخت های محدود بیمارستانی بویژه برای بیماران بستری دانست و گفت: البته با اجرای طرح تحول سلامت تحولات چشمگیری در این بخش بوجود آمده است.
وی ابراز امیدواری کرد: همانگونه که دولت یازدهم با اجرای طرح تحول سلامت یکی از نیازهای مغفول مانده ملت را در طول سالیان گذشته احیا کرد با تخصیص اعتبارات لازم و تکمیل طرح های نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان زمینه افزایش رضایتمندی مردم این استان محروم را بیش از پیش فراهم کند.
خادمی با اشاره به خدمات ارزنده طرح تحول سلامت در کشور بویژه استان های محروم ،گفت: اجرای این طرح میزان پرداختی از جیب مردم را از 40درصد به کمتر از 6 درصد کاهش داده است.
استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی افزون بر 700 هزار نفر و با هشت شهرستان دارای چهار بیمارستان دولتی در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار