تابناک کهگیلویه وبویراحمد
شکارچی سابقه داری که اقدام به شکار غیرقانونی می کرد ،در پرونده شکار دو قطعه کبگ به مبلغ 4 میلیون جزای نقدی و 3 ماه و 1 روز حبس تعزیری (غیر قابل خرید ) محکوم شد.
کد خبر: ۲۵۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 28 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت :بدلیل سابقه داربودن شکارچی اسلحه آن نیز به نفع دولت مصادره شده است.

سید اسدالله هاشمی در توضیح این خبر گفت : اوایل سال جاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دیل متوجه حضور یک نفر متخلف در منطقه می شوند که با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زنی بادی دو قطعه کبک معمولی شکار کرده بود.

هاشمی افزود : مامورین یگان حفاظت محیط زیست گچساران متهم را دستگیر ,پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی معرفی می کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در ادامه ضمن تشکر از پیگیری های امور حقوقی شهرستان گچساران گفت: در ادامه رسیدگی قضایی , قاضی محترم پرونده بدلیل سابقه دار بودن متخلف ( ماده 16 قانون شکار و صید تکرار جرم) و به استناد ماده 11 قانون شکار و صید و مواد 37 و 38 قانون مجازات اسلامی متهم را به 3 ماه و 1 روز حبس تعزیری (غیر قابل خرید ) و همچنین مصادره اسلحه ساچمه زنی بادی به نفع دولت محکوم می نماید.

هاشمی در پایان افزود : این متخلف علاوه بر جریمه کیفری فوق 4میلیون ریال جریمه حقوقی ناشی از ضررو زیان محیط زیست رابه حساب خزانه واریز کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار