استقلالی‌ها بعد از خرید فرشید باقری، کاوه رضایی و محمدحسین کنعانی، سراغ گزینه برانکو در نقل و انتقالات نیم فصل رفته‌اند.
کد خبر: ۲۵۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 28 June 2016
به گزارش افکارنیوز، ناکامی نسبی پرسپولیسی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی، قرار است با دو خرید بزرگ در زمستان جبران شود. سرخ‌های پایتخت توافق اولیه را با شجاع خلیل‌زاده انجام داده‌اند و سروش رفیعی هم بعد از پایان سربازی، می‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد. در مورد سروش هم مثل شجاع خلیل‌زاده، پرسپولیس مذاکرات خوبی داشته اما هنوز تکلیف تیم آینده این بازیکن مشخص نیست. حالا استقلال که در فصل نقل و انتقالات سه گزینه مهم برانکو در خط دفاع، هافبک و حمله را جذب کرد قصد دارد برای خرید رفیعی هم اقدام کند.
استقلالی‌ها تماس‌های اولیه را با سروش برقرار کرده‌اند اما با توجه به حضور بختیار رحمانی در این تیم و سبک بازی احتمالی منصوریان فقط با یک بازیساز، علاقه‌ای ندارند این تماس‌ها علنی شود. سروش رفیعی هم هنوز مطمئن نیست نیم فصل بازیکن آزاد باشد و نمی‌خواهد بلایی شبیه ماجرای فصل گذشته بختیار رحمانی سرش بیاید. به همین دلیل، فعلا مذاکرات در حد حرف‌های اولیه باقی مانده و مسئولان استقلال فقط می‌خواهند قول سروش برای نیم فصل را بگیرند.
قرارداد سروش رفیعی و فولاد تمام شده و او بعد از پایان دوران سربازی، بدون تیم خواهد بود. رفیعی ادعا کرده نیم فصل، کارت پایان خدمتش را می‌گیرد و می‌تواند به هر تیمی می‌خواهد برود اما هنوز میزان کسری و اضافه خدمت او مشخص نیست. شاید او هم مثل خیلی از سربازهای تراکتور، مجبور باشد تا آخر فصل را هم بدون قرارداد در این تیم سر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار