دادستان شهرستان چرام خبر داد:
مولایی از کشف و ریشه کنی بیش از چهارصد و هفتاد هزار بوته خشخاش در کوه های شهرستان چرام خبر داد.
کد خبر: ۲۵۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 28 June 2016
دادستان شهرستان چرام  در گفتگو با تابناک کهگیلویه وبویراحمد، از کشف مقدار زیادی هروئین در بازرسی از خانه ای واقع در شهر چرام خبر داد.
احمد مولایی افزود: در این خصوص یک نفر بازداشت و تشکیل پرونده انجام گرفته و در حال تحقیقات و بررسی های بیشتر برای تکمیل پرونده و صدور حکم در این خصوص هستیم.

مولایی همچنین از کشف و ریشه کنی بیش از چهارصد و هفتاد هزار بوته خشخاش در کوه های شهرستان چرام خبر داد و گفت: بیش از دویست هزار از این بوته ها بصورت گشت زنی نیروهای انتظامی بر روی زمین و بقیه هم پس از درخواست بالگرد و گشت زنی هوایی کشف و پس از آن از بین برده شدند ضمن اینکه تقاضای بالگرد را مجددا هم ارسال کردیم چرا که بوسیله بالگرد میزان بیشتری از بوته های خشخاش و با صرف زمانی کمتر در کوههای صعب العبور کشف می شوند.
مولایی افزود این مقدار بوته کشف شده در 176قطعه کشت شده که در کوه های سیاه،نور (نیر)،ساورز،لار،اشکر،و دیگر کوه های شهرستان کشف و تخریب شدند.
این مسئول قضایی از افزایش کشف و تخریب کشت خشخاش در سال جاری خبر داد و گفت: دو نفر در این رابطه بازداشت شدند اما متاسفانه به علت کمبود اطلاعات از کشت کنندگان خشخاش ،کمترین دستگیری را داریم.
کشف  و تخریب بیش از 470هزار بوته خشخاش در شهرستان چرام
مولایی به برخی پرونده های مرتبط با مواد مخدر اشاره کرد و گفت خانواده هایی که افرادی معتاد به مواد مخدر دارند به دادگستری مراجعه می کنند و در زمینه های مختلف از فرد معتاد شکایت می کنند. وی که نمی توانست ناراحتی خود را از دیدن همچنین پرونده هایی کتمان کند گفت : وقتی پدری از فرزند معتاد خود به دستگاه قضایی شکایت می برد برای همه ناراحت کننده است چرا که نشان دهنده ناچاری و فشاری است که این خانواده از سوی فرزند معتاد خود متحمل می شوند و تنها چاره کار را شکایت می دانند.

دادستان شهرستان چرام در خصوص کسانی که از نظر ظاهری کاملا مشخص است که اعتیاد دارند یا کسانی که اعتیاد خود را کتمان نمی کنند و به راحتی در اجتماع به استعمال مواد مخدر می پردازند گفت :با هماهنگی های لازم این افراد را بصورت رایگان به کمپ های ترک اعتیاد می فرستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
انگار کار شاقی کردن . کندن علفهای کوه که دیگه پز دادن نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
در بسیاری از مزارع خصوصی در کشور با استخدام برادران افغانی اقدام به کشت گیاه خشخاش میگردد و تولیدات در حد خودکفایی است بررسی گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
چهارصدوهفتادهزار بوته خشخاش !!!!!!!!!!! این دیگه چه جور آمار دادنه ؟ تعداد دونه های خشخاش را اعلام میکردید . شاید اینجوری ناکارآمدی خودتان را بهتر پنهان میکردید . از مدیران ..... بیشتر از این انتظار نمیرود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
این بنده خدا فکر کرده شده دادستان ایالتی و درخواست هلی کوپتر داره ! عزیزم شما باید اف 14 تقاضا کنی ................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
اوه یعنی اینقدر مهمه که بوته هاشم ممیشمرند ، عدد کم نمیارند بعدشم اگه اجازه کشت محدود داده میشد الان جوانان ما معتاد به این همه ماده عجیب و غریب نبودند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار