رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد هیچ‌گونه معضل امنیتی ندارد، گفت: این استان در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارد.
کد خبر: ۲۵۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 26 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام علی(ع) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: آیت‌الله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی بود و در طول زندگی خود خدمات ارزنده‌ای به نظام و انقلاب ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، افزود: ششم تا دوازدهم تیر ماه به‌نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده و در این هفته باید چهره تروریستی استکبار جهانی بیش از گذشته به مردم معرفی شود.

وی ادامه داد: آمریکا در حالی خود را مهد تمدن می‌داند و ادعای طرفداری از حقوق بشر را دارد که جنایت‌ها و اقدامات تروریستی این کشور در ویتنام، عراق، افغانستان، سوریه، یمن، ایران و سایر کشورهای جهان هیچگاه از اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

این مسؤول قضایی با اشاره به اینکه آمریکا در رأس همه تروریست‌های جهان قرار دارد، افزود: خط مشی آمریکا ضد بشری و ضد انسانیت است و در هر نقطه‌ای از جهان که جنایت و کشتاری می‌شود در آن دخالت دارد.

مزارعی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته برقراری امنیت سرلوحه کار دادگستری استان بود که با حرکت جهادی امنیت محقق شد.

رئیس کل دادگستری تصریح کرد: با تلاش و همکاری سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت در استان برقرار است و استان معضل امنیتی ندارد و در بهترین وضعیت امنیتی قرار دارد.

وی ادامه داد: رتبه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف در سال 93، 20 تا 29 کشوری بود اما در سال گذشته به رتبه اول تا 15 کشوری ارتقا پیدا کردیم.

این مسؤول قضایی حفظ بیت‌المال و برخورد با متجاوزان به بیت‌المال را در دستور کار قوه قضاییه عنوان کرد و تصریح کرد: سال گذشته 2 هزار و 300 هکتار از اراضی ملی از تصرف سودجویان خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

مزارعی نظارت بر حسن اجرای قوانین را از دیگر رسالت‌های دادگستری استان دانست و افزود: دادگستری استان در سال جاری با روحیه جهادی و به صورت عملیاتی‌تر برای برقراری امنیت، اجرای عدالت و خدمت به مردم تلاش خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هیچ تعارفی با بر هم زنندگان نظم و امنیت ندارد و با قاطعیت با متجاوزان به جان، مال و نوامیس مردم برخورد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار