جانشین فرمانده ناجا از بهبود شاخص‌های امنیتی در کشور خبر داد و گفت: امنیت ایران از نقطه صفر مرزی تا داخل شهرها و روستاها برقرار است.
کد خبر: ۲۵۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 26 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار اسکندر مومنی قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در یاسوج اظهار داشت: در اکثر شاخص‌های امنیتی در کشور طی سال‌های 94 و 95 شاهد بهبود وضعیت هستیم به طوری که جرائم خشن کاهش یافته و امنیت از نقطه صفر مرزی تا داخل برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته سرقت در کشور روند افزایش داشت که در سال 93 متوقف و در سال‌های 94 و 95 کاهش داشته است، عنوان کرد: با وجود وضعیت محیط پیرامونی و ناامنی در کشورهای همسایه با هوشیاری و تلاش مجموعه متولیان امر هم اکنون شاهد امنیت قابل قبول در کشور هستیم.

مومنی از بهبود شاخص‌های امنییت در کشور خبر داد و افزود: در سه ماهه اول امسال در زمینه کشف مواد مخدر بیش از 15 درصد افزایش داشتیم و در حالی بوده که شاهد افزایش درگیری‌ها هستیم ولی تعداد شهدا کمتر و میزان کشفیات افزایش داشته است.

جانشین رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پلیس طرح ویژه انتظامی و ترافیکی برای شب‌های قدر، روز قدس و عید سعید فطر با همکاری مردم پیش بینی کرده است.

مومنی ابراز کرد: موضوع جان باخت 19 سرباز کشور در حادثه رانندگی هم اکنون در دست رسیدگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار