مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کوه نیر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 25 June 2016
عزت‌الله بهشتی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در فصل تابستان داریم به آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها برمی‌گردد که دلایل مختلفی دارد.

وی گفت: همکاران ما در منابع طبیعی استان به دنبال هر آتش‌سوزی و با گزارشاتی که به دست ما می‌رسد در صحنه حضور پیدا می‌کنند و علی‌رغم سختی بسیار به اطفای حریق اقدام می‌کنند.

این مسؤول افزود: برخی از مناطق استان به حدی سخت‌گذر و صعب‌العبور هستند که کار را برای مأموران منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های همکار در اطفای آتش سخت می‌کند.

وی با قدردانی از مردم و همچنین دستگاه‌هایی مانند هلال‌احمر، بسیج، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برای کمک به خاموش کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها گفت: یکی از این موارد به آتش‌سوزی جنگل‌های کوه نیر برمی‌گشت که در مناطق صعب‌العبور قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی استان با بیان اینکه آتش سوزی اخیر کوه نیر در منطقه‌ای سخت‌گذر واقع شده بود، اظهار کرد: اما مردم حتی کودکان و نوجوانان هم‌پای بزرگسالان وارد میدان شدند و مأموران ما را در خاموش کردن آتش کوه نیر یاری دادند.

بهشتی‌فر افزود: به دلیل این مشکلات و با همکاری سازمان جنگل‌ها یک فروند بالگرد از استان فارس عازم منطقه شد.

وی گفت: این آتش‌سوزی که از بعد از ظهر روز پنج‌شنبه آغاز شده بود با سختی و با حضور مردم در ساعات پایانی روز جمعه 4 تیرماه مهار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار