در زماني كه در خارج از كشور بودم با وی آشنا و به خاطر علاقه‌ای كه ایشان به ايران و فرهنگ آن و امت اسلامی داشته حاضر شد تا رنج مهاجرت و غربت را به جان بخرد و به ايران بيايد و در اینجا زندگی کند.
کد خبر: ۲۵۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 23 June 2016
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در برنامه رو به راه گفت: از مزيت هاي پيوند خانوادگی خانواده ما به رهبر معظم انقلاب اين بود كه فهميدم رهبري تذكرات و نصايحی را كه به مردم و مسئولين می كند قبل از همه خود به انها عمل می‌كنند.

غلامعلي حداد عادل و دختر كوچكش بنت الهدی حدادعادل با حضور در برنامه «رو به راه» كه به مناسبت ماه مبارك رمضان از شبكه دوم سيما به روی آنتن تلويزيون می‌رود در خصوص خود و خانواده‌اش به گفتگو نشست.

در ابتداي بر نامه بنت‌الهدی حداد عادل ميهمان اول برنامه بود كه با مجری اين برنامه مژده لواسانی در خصوص پدرش صحبت كرد.

وی دراين باره گفت: پدر از كودكی بر ادبيات و فرهنگ ايران بسيار حساس بود و همواره تاكيد داشت كه فرزندان خانواده بتوانند با اين فرهنگ غنی اشنايی يابند لذا همواره در سفرهايی كه با پدر می رفتيم، پدر ما را با تاريخچه ان محل ما را آشنا می‌كرد تا بتوانيم با فرهنگ آن بيشتر آشنا شويم.

بنت الهدی حداد عادل در خصوص اينكه چرا اينقدر كم در رسانه ها حضور دارد، افزود: تربيت خانواده ما طوری است كه نمی خواستند ما زياد در جامعه مطرح باشيم.

وی بيان كرد: تربيت خانواده ما طوری بوده كه هميشه سعی شده ما با كشف استعدادهای خود با امكاناتی كه در اختيار داريم بتوانيم مراحل رشد را طی كنيم و استعدادهای درونی خود را به كار گيريم.

دختر كوچك حداد عادل در انتها درباره ازدواجش با يكی از كارمندان شركت مايكروسافت گفت: در زماني كه در خارج از كشور بودم با وی آشنا و به خاطر علاقه‌ای كه ایشان به ايران و فرهنگ آن و امت اسلامی داشته حاضر شد تا رنج مهاجرت و غربت را به جان بخرد و به ايران بيايد و در اینجا زندگی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار