به مناسبت هفته قوه ی قضائیه صورت گرفت:
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنده به همراه مجموعه دادگستری با حضور در مسجد امیرالمومنین حضور یافتند تا مردم بتوانند به صورت حضوری و چهره به چهره مشکلات خود را بیان کنند.
کد خبر: ۲۵۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 23 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهيد بهشتي و 72تن از يارانش، آیین غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان لنده با حضور امام جمعه، فرماندار و رئيس دادگستری، دادستان، فرمانده سپاه و منطقه انتظامی، مسوولان و اعضاي شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد.
در این آئین مسئولان ضمن تجدید میثاق با شهدا علاوه بر حضور در گلزار شهدای شهرلنده با حضور در قطعه صالحین یاد و نام جانبازان متوفی این شهرستان را گرامی داشتند.
دیدار مسئولان دادگستری لنده با مردم
همچنین درادامه برنامه های هفته قوه قضائیه ،رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنده به همراه مجموعه دادگستری با حضور در مسجد امیرالمومنین حضور یافتند تا مردم بتوانند به صورت حضوری و چهره به چهره مشکلات خود را بیان کنند.
بازیار به تهیه نقشه تکمیلی شهرستان و مشخص شدن زمین‌های منابع ملی و اراضی کشاورزی اشاره و گفت: بهتر است مردم قبل از برخورد با موضوعات مختلف آشنایی و آگاهی خود در آن حوزه را افزایش دهند.
وی تصریح کرد: بیشتر مشکلات و اتفاقات در حوزه جرم و جنایات و ... بر اثر ناآگاهی از عواقب برخی اقدامات است که می‌طلبد در این زمینه با هوشیاری بیشتری مانع از بروز مشکلات و عواقب آن شویم.
دیدار مسئولان دادگستری لنده با مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار