جشن بزرگ گلریزان، ویژه کمک به آزادی زندانیان آبرومند جرایم غیر عمد با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و خیرین در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 22 June 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جشن بزرگ گلریزان با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، خیرین و مسؤولان استانی در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه استان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جش بزرگ گلریزان در یاسوج برگزار شد

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در این برنامه ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان، از همه خیرینی که در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مشارکت می‌کنند تقدیر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افرادی که به دلیل ارتکاب جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند متفاوت از ما نیستند، افزود: اگر لطف خداوند شامل حال ما نبود، امکان داشت ما نیز در حال حاضر در زندان باشیم.

وی انسان‌هایی که هر روز در زندان به سر می‌برند را افرادی شبیه به خود ما عنوان کرد و بیان داشت: کمک و همکاری خوب خیرین به این افراد جهت آزادی آنها شایسته تقدیر است.

این مسؤول با اشاره به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، این ماه را سرشار از برکات الهی عنوان کرد و یادآور شد: در این ماه دعا مستجاب، نفس کشیدن تسبیح و عبادات مقبول درگاه الهی است.

آیت‌الله ملک‌حسینی ماه رمضان را ماه کرامت بیان کرد و گفت: در این ماه خداوند انسان را مزین و آراسته به وصف کرامت می‌کند و او را در میان کریمان قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این ماه دعای ما به حد تمامی انسان‌ها رشد پیدا می‌کند، یادآور شد: انسان‌ها در ماه مبارک رمضان جلوه‌ای از صفات خدا می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه افرادی که در یک جامعه زندگی می‌کنند مانند یک خانواده بوده و ممکن است برای آنها مشکل پیش بیاید، بیان داشت: امروز افرادی به دلیل جرایم غیر عمد در زندان هستند و شاید فردا نوبت به من و شما برسد.

این مسؤول بر کمک و به یاد زندانیان بودن توسط همه مردم تاکید و اذعان کرد: طبق روایات اگر کسی گره از کار مومنی بگشاید خداوند چندین برابر به او پاداش خواهد داد.

وی ادامه داد: رحم کردن خدا بر ما نتیجه رحم ما بر مظلومان و بیچارگان است و اگر ما نسبت خود را با انسان‌های مظلوم، بیچاره و محبوس اصلاح نکرده و به آنها رحم نکنیم شایسته رحم خداوند نیستیم.

آیت‌الله ملک حسینی، با بیان اینکه تاکنون زندانیان زیادی به واسطه کمک‌های مردمی و خیرین آزاد شده‌اند، تصریح کرد: باید همه ما تکانی بخوریم و با شرکت در این امر مقدس گامی موثر جهت آبادی دنیا و آخرت خود برداریم.

به گزارش فارس؛ در پایان مراسم کمک‌های خیرین به زندانیان در بند جرایم غیر عمد جمع‌آوری و از آنها تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار