نایب رئیس شورای شهر یاسوج از بهره‌برداری پارک بانوان این شهر در شهریورماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 22 June 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، زهرا زمانی ظهر امروز در نشست کارگروه بانوان که با محوریت کمیته امداد برگزار شد، اظهار داشت: افزایش سطح آگاهی زنان، توانمندسازی زنان در مسائل فرهنگی و هنری و تقویت کارگروهی در بین آنها از مهم‌ترین اهداف این نشست است.

نایب رئیس شورای شهر یاسوج از بهره‌برداری از پارک بانوان یاسوج در شهریورماه 95 خبرداد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: زنان و دختران در سنین مختلف می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی از امکانات و اماکن فرهنگی، تفریحی و ورزشی این پارک استفاده کنند.

زمانی با بیان این‌که ارتقای نشاط اجتماعی و تحرک بانوان یاسوج از مهم‌ترین برنامه‌های شورای اسلامی شهر است، تاکید کرد: وجود مکان‌های امن ویژه برای تفریح و ورزش بانوان یکی از اولویت‌های این شورا است.

این عضو شورای شهر یاسوج معتقد است که افزایش امکانات و تعداد فضاهای ویژه بانوان و خانواده به ارتقای سلامت و پویایی بانوان و خانواده‌های یاسوجی منجر می‌شود.

زمانی از راه‌اندازی مرکز مشاوره در اموربانوان در این پارک برای زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست خبر داد و گفت: توجه به کودکان خیابانی یکی دیگر از محورهای تشکیل این مرکز مشاوره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار