کد خبر: ۲۴۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 22 June 2016
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشیت کارگروه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنواره ملی پرواز در نیمه دوم شهریور ماه در مرکز استان اشاره کرد و گفت:در برگزاری این جشنواره فرودگاه یاسوج اکثر ساعات پرواز رفت و آمد ندارد که با چاره‌اندیشی در این خصوص باید زمینه حضور گردشگران را بیش از پیش فراهم کرد.
پژمان نیک اقبالی جشنواره ملی پرواز را پتانسیل خوبی برای معرفی گردشگرپذیری استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزودک یکی از مهمترین راههای توسعه گردشگری و آوردن سرمایه گذار به استان می تواند برگزاری چنین جشنواره هایی باشد.
معاون فرودگاه یاسوج در این نشست نیز به مهیای این فرودگاه برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره اشاره کردو گفت: جشنواره ملی پرواز ظرفیت خوبی برای معرفی پتانسیل‌های طبیعت گردی یاسوج، معرفی و شناساندن نام این شهر به عنوان شهر گردشگری است و از طرفی زمینه اشتغال برای جوانان و درآمدی برای استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم می‌کند.
یوسف عمادی تصریح کرد: برگزاری این گونه جشنواره‌ها در ایران مسبوق به سابقه نیست و نیازمند حمایت سایر سازمان‌ها و ادارات ذی ربط در این کار مهم است.
وی با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در کشور، آن در هم در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: شرکت پیشتازان آسمان، فرودگاه یاسوج، اداره کل گردشگری در این جشنواره مشارکت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار