بسته خبری تابناک کهگیلویه و بویراحمد
بسته ویژه خبری تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به انتشار خبرهایی می پردازد که کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار می گیرید از جمله:"شایعه تغییر در فرماندهی انتظامی استان جدی شد" ، "جدی بودن خشک شدن آبشار یاسوج"و...
کد خبر: ۲۴۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 22 June 2016
در دنیایی که هر لحظه خبری از گوشه و کنار آن مخابره می شود،رسانه های مجازی در کمترین زمان ممکن،آن را در سرتاسر جهان می چرخانند و باعث می شوند که کمترین خلا اطلاع رسانی احساس شود.خبرها بنابر اهمیتی که از نظر انتشار دهندگانشان دارند،منتشر می شوند اما خبرهایی غیر رسمی و رسمی هم وجود دارد که کمتر به آن ها پرداخته می شود.
بسته ی خبری ویژه «تابناک کهگیلویه وبویراحمد،»، سعی دارد با گردآوری و انتشار خبرهایی رسمی و غیر رسمی آنچه کمتر در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مورد توجه قرار می گیرد ولی می تواند اثر گزاری بالایی در سطح جامعه داشته باشند را در بسته ای خبری برای مخاطبان خود ارائه دهد.
خبرهایی مانند:
دلیل افشای فیش های حقوقی بالای مدیران از نظر ، نظری
فرماندار بویر احمد در جلسه شورای هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدبه موضوع فیش های نجومی  واکنش نشان داد.
فرماندار بویراحمد در بخشی از سخنان خود با اشاره به فضا سازی رسانه ای مخالفان دولت گفت: مظلومیت این دولت را می بینید که در جریان سازی های رسانه ایِ سیاسی و حزبی که درباره فیش های حقوقی به راه انداخته اند، و عده ای به یکباره دلواپس شده اند، جای سوال است، مگر این داستان فقط از سال ۹۲ به این طرف شروع شده است؟ مگر پیش از این نبوده است؟ مگر در همان ۸ سال_ که خیلی از بدعت ها از آن زمان شروع شده است ؟ همین فیش ها و دریافتی ها نبوده است؟ مگر نفت ۱۴۰ دلاری با آن همه اختلاس های نجومی را می توان فراموش کرد؟ در آن روزه ها چه کسی فریاد زد؟ آنروزها چه کسی نگران حق مردم و بیت المال بودکه امروز باید مردم یکی پس از دیگری از آنها با خبر شوند؟ چه کسی دلواپس آن همه پرداخت هایی که خارج از همه ضوابط انجام می شد، بود؟ چه کسی نگرانی های به حق مردم را فریاد زد؟

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: در راستای بحران سازی های پی در پی برای دولت تدبیر و امید و شاید تلاش واهی برای به فراموشی سپردن اختلاس ها و فساد های گسترده گذشته، به یکباره تصاویری از فیش هایی منتشر می کنند، این در حالی است که دولت افتخار می کند در کمال صداقت و احترام، پاسخگوی افکار عمومی باشد و وظیفه خود می داند که در هر زمان و هر موضوعی جوابگوی مردم باشد.
جدی بودن خشک شدن آبشار یاسوج
در جلسه کارگروه گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد که به ریاست پژمان نیک اقبالی برگزار شد،یکی از موضوعات مطرح شده،تاثیر پذیری آبشار یاسوج به عنوان نماد مکان های گردشگر پذیر استان از بحران کم آبی بود.
در این نشست باقری آبشار یاسوج را نماد پایتخت طبیعت و کهگیلویه وبویراحمد دانست و افزود: از گذشته تاکنون نام آبشار با نام یاسوج گره خورده و گردشگران و مسافران این شهر را با نام آبشار یاسوج می‌شناسند.
وی با ابراز نگرانی از وضعیت آبشار یاسوج و از بین رفتن این جاذبه زیبا در مرکز استان به دلیل بی آبی و برداشت بی رویه آب از چشمه های آبشار خاطر نشان کرد: در حال حاضرفقط نامی از آبشار یاسوج مانده و این آبشار در حال حاضر با بحران بی آبی مواجه است.
محمد علی جاوید شهردار یاسوج هم خواستار گنجاندن موضوع آبشار یاسوج در دستور کار هیئت دولت در سفر آینده آن ها به استان شد بلکه از این طریق مشکلات آن حل شود.
فرماندار کهگیلویه اعتراض اصلاح طلبان را وارد دانست
برخی از فعالان اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه در دیداری که با فرماندار این شهرستان داشتندنسبت به روند انتصابات در شهرستان معترض بودند.این اصلاح طلبان از کسانی که ابتدا با آن ها بوده و از نردبان اصلاح طلبی بالا رفته و سپس با دور زدن آن ها به نفع گروه های سیاسی گله داشته اند.
در صحبت های این اصلاح طلبان آمده است:می بینیم کسانی که برای پیروزی آقای روحانی تلاش کردند،کاملا از طرف مجموعه ی مدیریتی استان و شهرستان مورد بی مهری قرار می گیرند  و حتی سیاست تغییر مدیران شهرستان، در راستای تامین منافع گروههای مخالف دولت است.
ایشان بیان داشتند که متاسفانه افرادی از نردبان اصلاح طلبی به پست ها ی مدیریتی، دست می یابند وسپس نردبان را انداخته ودر جهت مخالف سیاست دولت قدم بر می دارند.
گویا در این دیدار فرماندار هم برخی اعتراضات این افراد را وارد دانسته است اما در برخی هم دفاع از عملکرد خود داشته است از جمله اینکه ایشان نسبت به تغییر مدیران دولت قبل اقدام نموده ولی مقاومت هایی در سطح بالاتر شده ونهایتا نتوانسته تغییر ایجاد کند.
فرماندار در بحث عزل و نصب ها گفت: مدیریت ارشد استان، بدون توجه به قوم گرایی عمل می نمایند و مصداقهایی نام بردند.در پایان ضمن تشکر از جمع حاضر بیان داشتند  انتقادات و پیشنهادات را به مسئولان استان انتقال خواهند داد.
وقتی طرح مسکن مهر مزخرف می شود!
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاههای تهران بزرگ با انتقاد از عدم مسئولیت‌پذیری دولت درباره وضعیت اقتصاد کشور، تصریح کرد: آقای روحانی حق ندارد بگوید مشکلات وضع موجود ناشی از سیاستهای دولت گذشته است و وظیفه قانونی وی دفاع از حقوق مردم است.
وی افزود: کارگزار نظام بیش از آنکه قائل به توجیه باشد باید قائل به اقدام و عمل باشد و به هر تکیه‌کلامی که می‌گوید آن را اجرایی و عملیاتی کند.
 ثابتی با بیان اینکه دولت روحانی طرح مسکن مهر را مزخرف می‌داند، تصریح کرد: دولت روحانی طرح مسکن مهر را که برای محرومین و مستضعفان است را مزخرف می‌داند اما فیشهای حقوقی را مزخرف نمی‌داند و این اقدام را متوقف نمی‌کند.
ثابتی خاطر نشان کرد: تنها راه برخورد با فیشهای حقوقی نجومی، عذرخواهی، عزل مدیران و ایجاد شفافیت قانونی است.لازم به توضیح است که مجتبی ثابتی از دانشجویان هم استانی است که در تهران به سر می برد.
شایعه تغییر در فرماندهی انتظامی استان جدی شد
برخی شایعات از هفته گذشته در شبکه های اجتماعی و دهان به دهان می چرخید و خبر از تغییرات در فرماندهی نیروی انتظامی استان را می داد.حال برخی سایت های استان این شایعات را واقعی عنوان کرده و نوشته اند که سرهنگ مهدی انصاری به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شود.
سردار غلامعباس غلامزاده از فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خداحافظی می نماید تا سرهنگ مهدی انصاری که تا کنون جانشین فرماندهی استان بوده است بر جایگاه فرماندهی تکیه بزند. گفتنی است غلامزده قرار است که بعنوان فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار