امیری عنوان کرد: سیاست برخی از اعضای شورا دوگانه است بیرون از شورا با یک ادبیات و در داخل شورا با ادبیات دیگری صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 21 June 2016
رئیس شورای شهر یاسوج در رابطه با مصوبه شورای شهر یاسوج مبنی بر استخدام برخی افراد که با اعتراضاتی روبرو شده است به خبرنگار تسنیم گفت: براساس گفته‌های اعضای شورا نیروی مازاد در شهرداری شهر یاسوج وجود دارد و اخیرا شهرداری در شرکت‌های خدماتی وابسته به این نهاد اقدام به جذب نیرو کرده است.

هدایت امیری با بیان اینکه ما این مسئله را از شهرداری استعلام می‌کنیم، بیان کرد: برخی از افرادی که امروز در این جلسه با درخواست آنها مبنی بر به کارگیری در شرکت‌های وابسته به شهرداری موافقت شد از سوی خود شهردار معرفی شده بودند.

وی عنوان کرد: برخی از این افراد نیز جز متقاضیانی بودند که معترض به عدم طرح درخواست خود در شورا بودند.

امیری گفت: این مسئله در دستور کار جلسه قرار گرفت و با بحث و تبادل نظر مقرر شد در صورت اعلام نیاز شهرداری به نیرو با توجه به تخصص افراد به کار گرفته شوند.

رئیس شورای شهر یاسوج بیان کرد: این مصوبه دال بر استخدام رسمی و قراردادی هیچ کدام از این افراد نیست و این مصوبه پس از تایید در کمیسیون انطباق فرمانداری قابلیت اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا نماینده مردم هستند، اظهار داشت: هر درخواستی اعم از اینکه از سوی مردم یا دستگاه‌های دولتی باشد باید در نشست‌های شورا بررسی شود اگر بخواهیم به تنهایی پاسخ دهیم همین اعضای معترض فردا از بی‌اطلاعی از این موارد نیز به ما گلایه می‌کنند.

امیری عنوان کرد: سیاست برخی از اعضای شورا دوگانه است بیرون از شورا با یک ادبیات و در داخل شورا با ادبیات دیگری صحبت می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم معترضند که چرا فقط عده‌ای از نورچشمی‎ها در شهرداری استخدام می‌شوند و شهردای پاسخوی مطالبات آنها نیست و اگر قرار بر استخدام باشد باید این افراد نیز دیده شوند.

امیری با بیان اینکه مردم پناهگاهی جز شورای شهر ندارند، ابراز کرد: اگر این درخواست غیرقانونی است سایر اعضای می‌توانند با ارائه مفاد قانونی به صورت مستدل و قانونی اظهارنظر کنند.

وی گفت: کمیسیون انطباق بر تمام مصوبات شورای شهر نظارت دارد و اگر قرار بود تمامی مصوبات شورا قانونی باشد دیگر فلسفه وجودی کمیته انطباق معنایی نداشت.

رئیس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه تمام مصوبات باید در شورا بررسی شود، عنوان کرد: مردم مطالباتی دارند که انتظار مطرح شدن در شورا را دارند و اگر این مسائل را مطرح نکنیم همان اعضای برداشت بدی از آن می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار