دیشب و طی مراسمی با حضور مسؤولان گچسارانی، بیش از یک‌هزار و 100 روزه‌ اولی‌ همراه با خانواده در مصلای گچساران افطار کردند.
کد خبر: ۲۴۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 21 June 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،دیشب و طی مراسمی به مناسبت ماه مبارک رمضان روزه اولی گچسارانی همراه با خانواده‌های خود برای نخستین بار در محل مصلای این شهرستان به ضیافت افطاری دعوت شدند.

در این مراسم که به همت آموزش و پرورش گچساران، ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه و شهرداری دوگنبدان، کانون پرورش فکری، بهزیستی و سپاه برگزار شد، بیش از یک‌هزار و 100 روزه اولی در محل مصلی افطار کردند.

مسؤول برگزاری ستاد نماز جمعه گچساران در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری مراسم ضیافت افطاری روزه اولی‌های گچساران با تعامل و همکاری چندین اداره در محل مصلی برگزار شد.

علی‌محمد آقایی افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم آشنایی روزه‌ اولی‌ها با احکام و آیین روزه‌داری همچنین آموزه‌های دینی بود.

وی تصریح کرد: در این مراسم که با سخنرانی امام جمعه گچساران آغاز شد، اهمیت و نقش روزه در زندگی دنیوی و اخروی همچنین آثار و برکات روزه در دنیا و آخرت تبیین و اطلاع‌رسانی شد.

آقایی عنوان کرد: آشنایی با سیره و شخصیت امام حسن(ع) برای نسل نوجوان و جوانان از دیگر اهداف و تأثیرات برگزاری این مراسم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار