عدل هاشمی:
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:سالها قبل، پس از پایان جنگ، سپاه با نگاه انجام ماموریت در ساختن کشور که یک نیاز اساسی بود، وارد عرصه جهادی و سازندگی شد.
کد خبر: ۲۴۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 18 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سردار عدل هاشمی با اشاره به سخنان روز گذشته یکی از مقامات آمریکایی که گفته است نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در ایران کمرنگ شود، گفت: این مقام آمریکایی به صراحت اعلام می کند که ما خواستار کاهش نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسائل اقتصادی هستیم؛ امروز آنها از قدرت ایران اسلامی و هرکسی که به انقلاب وابسته باشد در هراس هستند.
نماینده مردم کهگیلویه در این خصوص با بیان اینکه ملت ایران، جمله معروف امام(ره) که فرمودند: «آمریکا، هیچ غلطی نمی تواند بکند» را باور دارند، گفت: این جمله را معمار کبیر انقلاب در زمان تسخیر لانه جاسوسی بیان کردند، در حالی که قدرت امروز نظام با آن دوران اصلا قابل مقایسه نیست.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.
سردار عدل هاشمی پور با تاکید بر اینکه سپاه در عرصه سازندگی وارد می شود نه در امور اقتصادی افزود: سالها قبل، پس از پایان جنگ، سپاه با نگاه انجام ماموریت در ساختن کشور که یک نیاز اساسی بود، وارد عرصه جهادی و سازندگی شد.
عدل هاشمی که خود سالها در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مسولیت داشته است با اشاره به ورود سپاه به عرصه سازندگی گفت: ورود سپاه به عرصه سازندگی با تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) شروع شد که این فعالیت سپاه در صحنه های جهادی انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه همواره افتخار می‌کنم که سربازی کوچک در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده ام گفت : امروز قرارگاه خاتم الانبیاه (ص) خار چشم دشمنان و به خصوص آمریکا شده است .
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم سپاه در حفظ نظام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مهمترین و نزدیک‌ترین نهاد انقلابی که در بطن نظام و انقلاب قرار دارد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است چرا که سپاه پاسداران تربیت‌یافته در مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و به‌عنوان بازوان پرتوان نظام و انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند.
هاشمی از نقش مهم سپاه در حوزه‌های مختلف سخن گفت و افزود: حضور در جنگ نظامی تنها رسالت سپاه نبوده بلکه وظایف این نهاد متناسب با اقتضای زمان تغییر کرد و امروز به جایگاهی رسیده است که دنیا می بیند پروژهای سنگین نفتی را که آنها ایران را تحریم کرده بودند به دست همین نیروها در حال راه اندازی است.
سردار هاشمی با بیان اینکه هروقت امریکا ودشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر عصبانی شدند معلوم است که در یک وضعیت نامناسبی به سرمی برند اظهار داشت : این انقلاب اتصالش بخداست و تا زمانی که سپاه بعنوان بازوی ولایت فقیه وگوش به فرمان مقام عظمای ولایت و سربازانی فداکار و صادقی برای رهبرفرزانه انقلاب باشند به توفیق الهی روز بروز محکم تر راسخ تر و اراده انها برای حفاظت و حراست از انقلاب قوی تر می شود.
وی در پایان با ذکر این نکته که دنیا بداند در این مملکت فصل الخطاب ما رهبری می باشد تاکید کرد : مقام معظم رهبری در روزهای گذشته همه چیز را تمام و کمال بیان کردند و گفتند ما عهدی بسته ایم و پای عهدمان نیز هستیم اما اگر آنها برجام را پاره کردند طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما نیز برجام را آتش خواهیم زد.

گفتگو از علی مراد کاظم پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار