کد خبر: ۲۴۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 17 June 2016
بسمه تعالی

هفته آغازین ماه رمضان، ماه میهمانی خدا را خدمت مردم عزیز ایران بویژه هم استانی های مومن و شریف تبریک عرض کرده و قبولی طاعات و عبادات تان را خالصانه از ایزد منان خواستارم.
دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با تمام مسائلی که در ذات یک انتخابات است به اتمام رسید تا بار دیگر مردم سرافراز ایران برای سرنوشت خویش تصمیم گرفته و دست به انتخاب بزنند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ما بویژه در حوزه بویراحمد ودنا با حواشی همراه بود که هنوز ادامه دارد. از این جمله، مسائلی هستند که اخیرا در فضاهای مجازی پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح شده و متاسفانه زمینه سواستفاده برخی افراد و جریان های خاص را فراهم می کنند.
از این رو برخویش فرض دانستم جهت روشن شدن پاره ای از مسائل مربوطه، بدینوسیله مصدع اوقات شوم:
۱: نباید از یاد ببریم که احترام به رای ملت از اصول تفکیک ناپذیر دموکراسی است. در این راستا نمی بایست مابین رای یک فرد عادی در جامعه با یک مسئول یا یک فرد سیاسی برجسته تفاوتی قائل شد. بعبارتی در هر شرایطی بایستی به نظر افراد و جریانها احترام گذاشت، حتی اگر آن انتخاب با نظر ما متفاوت بوده یا به زعم خود آن را اشتباه بپنداریم.
۲: اگر ایراد یا شبهه ای وارد بود آن را به قانون سپرده و بعد از اعلام نظر مرجع ذی صلاح نهایتا منتخب مردم مشخص شده است. فصل انتخابات تمام شده و حال زمان همدلی و هم زبانی است.

۳: با توجه به ظرفیت های عظیم استان زرخیز و چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد از یک سو و محرومیت عمیقی که با آن مواجه ایم از سوی دیگر و مشکلاتی که به تبع آن مردم به ویژه جوانان ما دارند، در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش و اتحاد داریم. لذا باید به منتخبین و مسئولین فرصت داد تا در کمال آرامش و با چاشنی نقد منصفانه و دلسوزانه از توان خویش برای توسعه این دیار مایه بگذارند.
۳: بعضی رفتارها و ارائه بدون تامل برخی مطالب و مباحث، سبب سلب آرامش و از بین رفتن فرصت های زیادی خواهد شد که اگر مانع پیشرفت منطقه نشوند، حداقل بخش زیادی از ظرفیت ها صرف پرداختن به این قبیل مسائل حاشیه ای شده و نهایتا در کمیت و کیفیت رشد و توسعه منطقه اثری منفی بجا خواهد گذاشت.
۴: برخی مطالب این روزها در فضاهای مجازی منتشر می شود که اصلا وجه خوبی نداشته و رویه ای نگران کننده را دنبال می کنند. تحت هیچ شرایطی پسندیده نیست سرمایه های انسانی خویش را مورد هجمه یا تخریب قرار دهیم.
۵: از تمامی عزیزان، دوستان و آشنایانی که در این حوزه ها فعالیت دارند عاجزانه تقاضامندم از مباحث و مطالبی که عامل به خطر افتادن وحدت شده و خللی در مسیر رشد و توسعه منطقه ایجاد می کند پرهیز کرده و توان خود را صرف راه اتحاد و هم افزایی کنند.
۶: با توجه به اهمیت موضوع، مطلب را با برخی دوستان که سعادت دیدارشان نصیب حقیر شد مطرح کرده و از دیگر عزیزانی که تاکنون موفق به مصاحبت با ایشان نشده ام عاجزانه خواهشمندم این درخواست برادر کوچکشان را فراموش نکنند. افراد و چهره هایی گاها مورد انتقاد واقع می شوند که در سطوح ملی و استانی جز سرمایه های ما هستند.
در انتها بار دیگر ماه میهمانی خدا را خدمت مردم شریف استان تبریک عرض کرده و از خداوند رحمان برای تک تک هم استانی های عزیزم تقاضای سلامتی و بهروزی دارم.
باشد که در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی استان حماسه سازان و رادمردان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
به امید آن روز.

محمد بهرامی
خرداد ماه ۹۵
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار