تابناک کهگیلویه وبویراحمد
ایزدپور بیان کرد: در استان اگر کسی می‌خواهد در رأس مدیریت هیأت‌ها موفق باشد باید بتواند از تهران برای رشته ورزشی خود پول بیاورد.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 15 June 2016
ورزش استان کهگیلویه و بویر احمد از نبود اسپانسر و منابع مالی رنج می برد.این موضوعی است که همه ی ورزشکاران و مسئولین ورزش به آن معترف هستند و از این میان ایزدپور مدیر کل ورزش و جوانان هم بارها به این موضوع تاکید کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی می‌تواند رئیس هیأت‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد باشد و موفقیت به دست آورد که بتواند از مرکز به رشته ورزشی خود پول تزریق کند.
جهانبخش ایزدپور در مجمع انتخابات هیأت جودوی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جودو یکی از رشته‌های مدال‌آور در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی و بین‌المللی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان ما به دلیل محرومیت‌ها و برخی از مشکلات از جمله اینکه حامی مالی ورزش در استان نداریم باید رؤسای هیأت‌ها بتوانند اعتبارات را از طرق مختلف جذب کنند.
ایزدپور بیان کرد: در استان اگر کسی می‌خواهد در رأس مدیریت هیأت‌ها موفق باشد باید بتواند از تهران برای رشته ورزشی خود پول بیاورد.
وی افزود: با این وضعیت همه رؤسای هیأت‌های ورزشی باید به دنبال جذب اعتبارات از مرکز باشند و دل به اعتبارات استانی خوش نکنند.
ایزدپور با اشاره به موفقیت‌هایی که در طول دو سال اخیر ورزش استان کسب کرده است، بیان کرد: در زمینه افزایش سرانه فضاهای ورزشی در استان از 80 سانتی‌مترمربع به ازای هر نفر در دو سال پیش به 1.9 سانتی‌مترمربع رسیده‌ایم.
وی گفت: با به بهره‌برداری رسیدن تعداد 29 پروژه ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا این سرانه افزایش می‌یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: یکی از کارهای مهم دیگر این بوده که توانستیم ظرف دو سال گذشته هیأت‌های ورزشی استان را از بلاتکلیفی نجات دهیم و تنها دو هیأت ورزشی دیگر داریم که باید انتخابات آن‌ها را برگزار کنیم.
وی گفت: رتبه ورزش استان را از 31 کشوری با 6 پله صعود به رتبه 25 ارتقا دادیم و در بسیاری از شاخص‌ها اکنون در کشور بهترین وضعیت را داریم.
ایزدپور گفت: اکنون در امور فرهنگی در کشور رتبه 11، در ورزش همگانی رتبه چهار کشور، در قهرمانی رتبه 25 کشور، در جوانان رتبه 10 و در برخی موارد دیگر رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار