تابناک کهگیلویه وبویراحمد
یک مادر 32 ساله اهل روستای شاه غالب چهارمین نوزاد خود که دختر بود را در آمبولانس اورژانس جاده ای پایگاه مارگون به دنیا آورد.
کد خبر: ۲۴۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹ 15 June 2016
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از به دنیا آمدن چهارمین فرزند یک مادر 32 ساله در آمبولانس اورژانس پایگاه جاده‌ای مارگون خبر داد.

به گزارش  تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،جلال پوران فرد گفت: ساعت 4 بامداد روز شنبه 22 خرداد ماه در پی تماس تلفنی همراهان این مادر باردار ساکن روستای " امامزاده شاه غالب" از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد و درخواست کمک از مرکز پیام 115، بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شد.

وی اظهار کرد: نیروهای امدادی پایگاه اورژانس جاده ای مارگون پس از رسیدن، نسبت به انتقال زائو به درون آمبولانس اقدام و سریعا به‌ سوی مرکز درمانی رهسپار می گردند .

رئیس مرکز اورژانس استان خاطر نشان کرد: در حین انتقال مادر باردار به مرکز درمانی، تکنسین های اعزامی اورژانس آقایان اسلام منش و بهنام فر با مشاهده علائم و شروع مراحل زایمان، با انجام اقدامات درمانی و مراقبت های حمایتی، نوزاد دختر را سالم بدنیا می آورند .

پوران فرد تصریح کرد: مادر و نوزاد در وضعیتی مناسب و پایدار و در سلامت کامل جهت تکمیل مراحل درمان به درمانگاه جوکار منتقل شدند .

گفتنی است این پنجمین زایمان در آمبولانس های اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار