کد خبر: ۲۴۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 10 June 2016
محبیان در دوران حضورش در ایران چند آهنگ قابل توجه منتشر کرد که یکی از آنها که تحت عنوان «الله اکبر» و برای مردم غزه بود، را همان زمان «تابناک» منتشر و از حرکت او تقدیر کرد. آهنگ دیگری که حبیب پیش از «الله اکبر» منتشر شده بود، تحت عنوان «عشق خدایی» برای رزمندگان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس بود که حبیب به یاد قهرمانان این نبرد تاریخی خوانده بود. اکنون کلیپ این آهنگ را در «تابناک» گوش دهید:


دانلود
سرگذشت ناراحت کننده حبیب
محبیان از سال 1389 درخواست مجوز برای نخستین آلبوم رسمی‌اش در ایران کرده بود اما حواشی که رخ داد باعث شد او نه در دولت پیشین و نه در دولت کنونی نتواند مجوز فعالیت دریافت کند و در شرایطی که همچنان امیدوار به فعالیت مجدد در ایران بود و آرزوی برگزاری کنسرتی در ایران را در واپسین سال‌های عمرش را داشت، به دیار باقی شتافت. البته در این مدت کتاب ترانه‌های حبیب منتشر و در بازار ایران عرضه شد.

مادر حبیب بر اثر حمله قلبی و همسرش به دلیل حساسیت به آمپول پنیسیلین هر دو در یك سال از دنیا رفتند؛ حوادثی كه به گفته فرزند حبیب باعث شدند تا این خواننده به خواندن آهنگ‌های غمگین گرایش پیدا كند و در میان فارسی زبانان نیز با این آهنگ‌های غمگین شهرت یابد.

حجت جمشیدپور (مدیربرنامه ها و مشاور رسانه ای حبیب) ضمن اشاره به اینکه فرزند محبیان ترکیه است و برای مراسم پدرش به ایران می‌آید، از تلاشهای گسترده برای برگزاری مراسم ختم حبیب از مقابل تالار وحدت خبر داده و گفته است: «منتظر پاسخ آقای مرادخانی برای برگزای مراسم تشییع حبیب از مقابل تالار وحدت هستیم. در صورتی که ایشان بتوانند مقدمات را فراهم کنند، در ساعات آینده جزئیات این مراسم منتشر خواهد شد... قطعه هنرمندان برای این موضوع در نظر گرفته شده است که این موضوع هم در حال رایزنی است.»
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
خدا بیامرزدش آهنگ های سنگین و غمگین خاطره انگیزش هیچ وقت از یادم نمی رود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار