تابناک کهگیلویه و بویراحمد
امروز عصر گروه دریافت شبکه های اجتماعی تابناک کهگیلویه وبویراحمد خبری مبنی بر درگیری میان محیط بانان در منطقه ی گنجی دریافت کرد و خبرها در شبکه های اجتماعی از قتل یک نفر خبر می داد اما جزئیات حادثه مشخص نبود.
کد خبر: ۲۴۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ 06 June 2016
امروز عصر گروه دریافت شبکه های اجتماعی تابناک کهگیلویه وبویراحمد خبری مبنی بر درگیری میان محیط بانان در منطقه ی گنجی دریافت کرد و خبرها در شبکه های اجتماعی از قتل یک نفر خبر می داد اما جزئیات حادثه مشخص نبود.
پس از ساعتی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از درگیری شکارچیان با محیط‌بانان خبر داد و گفت: در این حادثه پای یکی از محیط‌بانان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
هر چند هنوز جزئیات حادثه بطور رسمی اعلام نشده است اما جلال پوران‌ فرد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد،در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: عصر امروز درگیری شکارچیان با محیطبانان در منطقه گنجه‌ای کهنه در یاسوج اتفاق افتاد که در این درگیری از سوی شکارچیان پای یکی محیط‌بانان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی طی گزارشی مبنی بر درگیری در محل حادثه حضور یافت و فرد مصدوم در کم‌ترین زمان به بیمارستان انتقال داده شد.
خبرهای ابتدایی مبنی بر قتل یک نفر با گفتکویی که جلال فرد انجام داد منتفی شده به نظر می رسد ،اما سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد تلاش می کند تا اخبار تکمیلی و جزئیات حادثه را دریافت و برای مخاطبان خود منتشر نماید.
خبرهای تکمیلی
 مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد در خصوص خبر فوق به جزئیات این حادثه اشاره کرد و  گفت : احدی از متخلفین با سابقه شکاربطور مستقیم بر روی سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی آتش گشود.
سید اسدالله هاشمی گفت :  در عصر شانزدهمین روز از خرداد ماه 95 محیط بان علی آرامش فر سرپرست منطقه حفاظت شده دنای شرقی طی اعمال قانون احدی از متخلفین با سابقه از ناحیه پا مورد اصابت گلوله تفنگ قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

هاشمی افزود: طی تماس تلفنی مردمی مبنی بر شنیدن صدای شلیک چندین گلوله وحضور مامورین درمنطقه و شنیدن صدای شلیک گلوله هاتوسط  مامورین , یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویر احمد فورا" به منطقه اعزام می شوند.

وی افزود: پس از دوربین کشی چند ساعته و کنترل نامحسوس , مامورین متوجه حضور متخلف در منطقه می شوند.

این مقام مسئول افزود : در ساعت 16 به محض نزدیک شدن مامورین متخلف  اقدام به شلیک تیر مستقیم به سمت محیط بان علی آرامش فر می کند که متاسفانه از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار می گیردو به شدت زخمی می شود.وپس از چن ساعت تلاش با همکاری نیروهای مردمی , محیط بانان , کارشناسان این اداره کل و اورژانس 115 و مدیرکل محیط زیست  به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده می شود. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست  در ادامه به یکی از انگیزه های این متخلف در این اقدام اشاره کرد و گفت : سابقه دار بودن متخلف در امر شکار و صید در سنوات گذشته و شناسایی هویت کامل متخلف توسط مامورین و ترس از اعمال شدید قانون فرد متخلف  دست به چنین اقدامی زده است.

هاشمی افزود: با هماهنگی دادستان و مراجع قضایی استان اقدامات قانونی و قضایی لازم در حال پیگیری است.

این مقام مسئول در پایان گفت : از تمامی عشایر منطقه , نیروهای مردمی , اورژانس 115 استان که در انتقال محیط بان زخمی تا بیمارستان ما را همراهی کردند کمال تشکر و قدر دانی را بعمل می آوریم. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کاک هوشنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
مقصر محیط بانان هستند انها تا کسی را با اسلحه می بینند چون اموزش ندیده اند و از قانون بی اطلاع هستند شروع به اذیت کردن و ایجاد مزاحمت می کنند که همین باعث درگیری می شود محیط بان مورد نظر باید جریمه شده و خسارت شکارچی را پرداخت نماید
پاسخ ها
ممد
| United States |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
تورو خدا داستان نگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
نه بابا! زاست میگی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
بای اول ریشه محیط بانانی که به شکارچیان گرا میدن و امنیتشونو برقرار میکنن تا برن بزنن و بیارن و بخورن کنده بشه و بعد ...
پاسخ ها
سليمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
چه ربطي داره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار