کد خبر: ۲۴۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 04 June 2016

با شروع فصل گرما ،مصرف آب بالا رفته و مسئولین آب و فاضلاب برای در جریان نگه داشتن آب در شبکه های انتقال ،معمولا دچار مشکلاتی می شوند.
گزارشها خبر از قطعی مکرر آب در منطقه تل زالی یاسوج می دهند که این عامل باعث شده است شهروندان و اهالی منطقه تل زالی شهر یاسوج نسبت به قطعی شبانه روزی و مکرر آب در این منطقه به شدت اعتراض کرده و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت ناهنجار بی آبی این نقطه از شهر یاسوج شوند.

اهالی منطقه تل زالی حوالی بلوار عدل از شب گذشته تاکنون با بی آبی دست و پنجه نرم می کنند و نارضایتی شدید خود از عدم اطلاع رسانی قبلی از سوی شرکت آبفای شهری را ابراز کردند.

اهالی این منطقه در گفت و گو با پایگاه خبری صبح زاگرس از قطعی مکرر و شبانه روزی آب در این نقطه از شهر یاسوج گلایه کرده و خواستار پیگیری جدی مسئولان امر برای رفع این مشکل شدند.

قطعی آب در مناطق مختلف شهر یاسوج بدون اطلاع رسانی قبلی به شهروندان موضوعی است که همواره در شهر یاسوج با انتقاداتی همراه بوده و موجی از نگرانی ها را برای مردم به وجود می آورد.

سال گذشته نیز قطعی آب در منطقه تل زالی یاسوج مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورد که با رسانه ای شدن این مشکل و تجمع اهالی این منطقه مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی برطرف شد.

همزمان با آغاز فصل گرما و کمبود آب در شهر یاسوج ، منطقه تل زالی و منازل مسکونی در حوالی بلوار عدل بار دیگر شاهد قطعی شبانه روزی آب آشامیدنی هستند و در تماس های مکرر شهروندان هیچکدام از مسئولان شرکت آبفای شهری در این مورد پاسخگو نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
در شرف آباد -کوی علوم پزشکی اکثرمواقع آب قطع می باشد،متاسفانه هیچ کسی هم جوابگونیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار