کد خبر: ۲۳۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 25 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ظهر امروز در همایش کارآفرینی و توسعه پایدار که با حضور شورای اداری و کارآفرینان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تسهیلاتی برای کارآفرینان در نظر بگیرند و همواره در تمامی امور از آن‌ها حمایت کنند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری کارآفرین را عالم، اندیشمند و خلاق عنوان کرد و گفت: کارآفرین انسانی است که علاوه بر شجاعت و خلاقیت ریسک‌پذیر است.

این مسؤول کارآفرین را ارزشمند خواند و گفت: کاش در جامعه ما کارآفرین مغتنم و عزیز و محترم شمرده شود و در تمامی امور از آن‌ها حمایت شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نقش کارآفرینان در تحقق شعار سال را مهم عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی و سهمیه‌بندی مواد خوراکی نیست بلکه اقتصاد پیشتاز و خلاق است.

رضوی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی توانایی مالی جامعه اسلامی به اندازه‌ای زیاد شود که برای جلب محبت مقداری از مال و دارایی به غیر مسلمان نیازمند داده شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی نیازها برطرف شود، گفت: در باب اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در روستاها برنامه‌های خوبی در دستور کار قرار دادیم.

این مسؤول تصریح کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از روستائیان هر استان هر اندازه که می‌تواند روستای نمونه توسعه یافته که اشتغال ایجاد کردند را تعریف کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اذعان کرد: تعاونی‌هایی که به صورت تشکل هستند با مسئولیت پروژه‌ها به هر تعاونی بانوان مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار