مولایی گفت: انرژی کار را دارم و می‌توانم در استانم خدمت کنم و معتقدم به جای این که یک پروژه 30 میلیاردی را به یک نفر بدهید آن را برای اجرا به چند نفر واگذار کنید تا به مصداق همان ضرب‌المثل برد گپو و نزدن نشود.
کد خبر: ۲۳۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 25 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در نشست پیمانکاران با مسؤولان در کهگیلویه و بویراحمد پس از اظهار نظر مسؤولان هر یک از پیمانکاران در خصوص وضعیت پروژه‌های خود در استان و مشکلاتی که پیش روی آن‌ها قرار دارد موضوعات مختلفی مطرح کردند.

در این نشست پیمانکاران نسبت به دغدغه ی همیشگی خود یعنی  مطالبات میلیاردی را داشتند و از مسؤولان خواستار پیگیری پرداخت بخشی از آن از محل‌های گوناگون بودند.

نکته جالب این نشست صحبت های یکی از پیمانکاران که جوان‌ترین آن‌ها به شمار می‌رفت بود که سخنان خود را با ضرب المثلی لری شروع کرد و گفت: « برد گپو نشونه نزدن است».

این پیمانکار مشغول در پروژه‌های راه‌سازی استان گفت: پروژه‌ای را قرار بود در محروم‌ترین نقطه استان به صورت مجانی و بدون این که فعلا پولی طلب کنیم انجام دهم که نمی‌دانم چرا از آن جلوگیری شد.

مولایی گفت: انرژی کار را دارم و می‌توانم در استانم خدمت کنم و معتقدم به جای این که یک پروژه 30 میلیاردی را به یک نفر بدهید آن را برای اجرا به چند نفر واگذار کنید تا به مصداق همان ضرب‌المثل برد گپو و نزدن نشود.

روئین یکی دیگر از پیمانکاران هم با اشاره به خدمات پیمانکاران در توسعه استان گفت: شما مسؤولان دست راست و ما پیمانکاران هم اگر قبول کنید دست چپ برای توسعه استان هستیم به شرطی که مورد حمایت شما مسؤولان باشیم.

وی گفت: مسؤولان باید حواسشان باشد که دنبال قهرمان‌پروری باشند نه قهرمان‌کشی و اجازه ندهند پیمانکاران لطمه ببینند.

وی اجرای پروژه از یک طرف، پول نگرفتن از طرف دیگر و پرداخت مالیات پول نگرفته باری بزرگ بر دوش پیمانکاران دانست.

احسانی یکی از پیمانکاران شناخته شده استان نیز از همکاران پیمانکار خود گلایه کرد و گفت: در این استان باب شده که پیمانکاران قیمت پایین برای پروژه‌ها می‌زنند.

وی گفت: با این قیمت‌های غیر واقعی کاری نمی‌توان انجام داد و همین موضوع موجب شده تا پیمانکاران وارد گود شوند و در ادامه مشکلات بسیار زیادی برای آن‌ها و پروژه‌های عمرانی استان حادث شود.

احسانی افزود: در یک کلام باید از پیمانکاران خواست تا در موضوع قیمت‌ها به یکدیگر خیانت نکنند زیرا این استان آن قدر راه نساخته دارد که کار به همه ما پیمانکاران برسد.

فرجی یکی دیگر از پیمانکاران بزرگترین اشتباه خود را کار در این استان ذکر کرد و گفت: اشتباه کردم از روز اول در استان کار گرفتم.

وی گفت: در بیرون استان هم کارهایی گرفته‌ام و مشغول به فعالیت هستم اما در همان جا هم پروژه‌ای دارم که چسبیده به این استان است و از قضا در همان پروژه که همسایه استان است مشغول خون دل خوردن هستم.

پیمانکاری دیگر از مسؤولان استان درخواست کرد تا پروژه‌ها در مناطق مختلف استان به پیمانکاران بومی همان منطقه واگذار شود چرا که امکاناتی مانند سنگ‌شکن و سایر ادوات و ماشین‌آلات آن‌ها در همان منطقه واقع است و مشکلات کمتری بر سر راه اجرای پروژه ایجاد خواهد شد.
گزارش:داریوش بهنیا زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار