سید علی محمد بزرگواری خبر داد:
با راه اندازی ایستگاه تلویزیونی کوه باریک جوخانه در چرام اهالی5بخش استان از پوشش شبکه های تلویزیونی برخوردار می شوند.
کد خبر: ۲۳۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 23 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،نماینده شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام ولنده با حضور در محل ایجاد این ایستگاه تلویزیونی گفت:این ایستگاه در بین کوه باریک جوخانه قدرت پوشش دهی مناطق روستایی وعشایری را ایجاد می کند.
حجت الاسلام والمسلمین بزرگواری گفت:با راه اندازی این ایستگاه اهالی روستاهای بخشهای سرفاریاب ومرکزی درچرام-لوداب وسپیدار در بویراحمد وبخش باشت ومناطق عشایری از پوشش تلویزیونی برخوردار می شوند.
وی گفت:با توجه به اینکه عشایر این مناطق از نعمت برق برخوردار بودند پوشش تلویزیونی فرصتی برای استفاده خانواده ها فراهم می کند.
نماینده شهرستانهای کهگیلویه؛بهمئی؛چرام ولنده گفت:صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد با اقدامی ارزشمند ودر راستای خدمت به مردم ساخت این ایستگاه را در اولویت کاری خود قرارداد.
وی گفت:ایجاد این ایستگاه آخرین طرح پیشنهادی دوران نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی است که به همت صداوسیمای استان اجرا می شود.
راه اندازی دکلی که 5 بخش استان را پوشش می دهد
معاون فنی صداوسیمای استان هم گفت:محل ایجاد این ایستگاه به لحاظ ارتفاع وشرایط پوششی وسیع بهترین شرایط را دارد.
اشعه شعار گفت: با ایجاد این ایستگاه اهالی روستا ومناطق عشایری که از نعمت برق برخوردار هستند از پوشش های تلویزیونی استفاده می کنند.
وی گفت:به لحاظ صعب العبور بودن و وجود دره های عمیق وکوههای بلند پوشش تلویزیونی در حد فاصل 5بخش در استان پوشش تلویزیونی نامناسب بود که باایجاد این ایستگاه امکان استفاده از20شبکه تلویزیونی از طریق دیجیتال با کیفیت مطلوب فراهم می شود.
راه اندازی دکلی که 5 بخش استان را پوشش می دهد
در حاشیه این برنامه حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستانهای کهگیلویه-بهمئی-چرام ولنده با عشایر منطقه جوخانه دیدار وگفت گو کرد.

تهیه گزارش:سمیرا نصاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار