مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت طرح مصباح‌الهدی ویژه امام‌شناسی در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مصباح‌الهدی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 22 May 2016
هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی که از سوی معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طول سال برگزار می‌شود، اظهار کرد: این معاونت همواره در آموزش و پرورش برنامه‌های متنوع داشته و توانسته در کشور رتبه‌های بسیار خوبی را کسب کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های وزین در این معاونت در طول سال و از جمله در ابتدای سال 95 خبر داد و گفت: برگزاری رقابت‌های قرآن و عترت و نماز با حضور بیش از دو هزار دانش‌آموز یکی از برنامه‌های مهم و سنگینی بود که در حوزه پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش و البته با همکاری همه ارکان دستگاه تعلیم و تربیت در استان برگزار شد.
زارع‌پور بیان کرد: همچنین بعد از آن مسابقات قرآن و عترت و نماز ویژه فرهنگیان را در استان برگزار کردیم که در ترویج فرهنگ قرآنی از برنامه‌های خوب آموزش و پرورش به شمار می‌رود.
وی به تجلیل از برگزیدگان طرح مصباح‌الهدی در استان اشاره کرد و گفت: امسال در طرح مصباح‌الهدی استان ما در معرفی و شناسایی بیشتر ائمه(ع) توفیق داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد فلسفه برگزاری چنین طرحی را که همزمان با روی کار آمدن این دولت در آموزش و پرورش اجرایی شد معرفی هر چه بیشتر سیره و منش ائمه اطهار(ع) به دانش‌آموزان ذکر کرد.
وی گفت: تعداد بسیار زیادی آثار به دبیرخانه ستاد در استان ارائه شد که تعداد آثار در زمینه‌های 14گانه، بیش از 15 هزار اثر بود.
این مسؤول گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده نیز مورد تجلیل قرار گرفتند اما مهم‌ترین اصل همان ترویج گفتمان و سیره ائمه معصومین و معرفی هر چه بهتر شخصیت آن بزرگواران بین دانش‌آموزان بود که آموزش و پرورش در این زمینه موفق عمل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار