در همایش توسعه شهر توریستی سی سخت مطرح شد
انتظار می رود مردم و مسئول های ادارات استان و شهرستان با تعامل و وحدت در راه توسعه استان و شهرستان های بویراحمد و دنا قدم بردارند.
کد خبر: ۲۳۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 21 May 2016
به گزارش  تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سید باقر موسوی جهان آباد امروز در جمع خبرنگاران حاضر در همایش توسعه شهر توریستی سی سخت در پاسخ به سوالی درباره انتخابات بویراحمد و دنا اظهار کرد: در بین کاندیدهای بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس دهم غلام محمد زارع بهترین گزینه بود که مردم نیز این انتخاب را کردند.
موسوی جهان آباد افزود: انتظار می رود مردم و مسئول های ادارات استان و شهرستان با تعامل و وحدت در راه توسعه استان و شهرستان های بویراحمد و دنا قدم بردارند.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص انتصاب وی در وزارت راه و شهرسازی افزود: اطلاعی ندارم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که اخیرا در رسانه ها از انتصاب شما در وزارت راه و شهرسازی خبر داده اند چنین اظهار کردند:این موضوع را تکذیب نمی کنم ولی اطلاعی هم بابت این خبر ندارم و در حال حاضر نمی توانم پاسخ کاملی بدهم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت استان به لحاظ توسعه طی چند سال اخیر به خبرنگاران گفت:علی رغم درآمد کلان نفت در دو دوره آقای احمدی نژاد که در آمدهای نفتی بالایی برای استان بود استان ما آن فرصت را از دست داد و می توانستیم بهره برداری بیشتری در سایه پیگیری ،دلسوزی و احساس مسئولیت داشته باشیم ،وی ادامه داد به هر حال دوستان پیگیری میکنند ولی به اعتقاد من به هیچ عنوان کافی نیست.وی با اشاره به خیل عظیم جوانان بیکار گفت وقتی این شرایط را میبینیم چطور میتوانیم بگوییم مشکل نداریم.
انتهای پیام/

گزارش:علی رضا جانی پور سی سخت
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
سید از حرفت خجالت بکش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار