تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران گفت : با گشت زني هاي هدفمند ماموران كلانتري 11 علي آباد در نقاط جرم خيز و حاشيه شهر، 5 سارق حرفه اي در اين شهرستان دستگير گرديد.
کد خبر: ۲۳۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷ 18 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سرهنگ "علي كرم بازيان" در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس در تشريح اين خبر بيان کرد: ماموران كلانتري 11 علي آباد با گشت زني هاي هدفمند و نامحسوس، از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري تا كنون موفق شدند 5 سارق حرفه اي را دستگير و 9 پرونده سرقت را كشف كنند.

وي بيان داشت: پرونده سرقت ها از نوع سرقت وسايل آبياري از باغات روستاي چهاربيشه و روستاهاي اطراف ، محتويات خودرو، دخل زني با زور و اجبار در مغازه و سرقت كابل برق و اماكن خصوصي بوده است.

سرهنگ بازيان در ادامه ، مهم‌ترين وظيفه پليس را برقراري نظم وامنيت در جامعه دانست و بيان داشت: يكي از راه هاي منطقي و اصولي براي دستيابي به امنيت اجتماعي، جدي گرفتن نقش مشاركت مردمي در همه عرصه هاي امنيت مي باشد.

فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران در پايان اظهار داشت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت،ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و از شهروندان درخواست داريم ضمن توجه به توصيه هاي پليسي در خصوص پيشگيري از سرقت ،ضريب امنيت اموال خود را با استفاده از تجهيزات ايمني و بازدارنده بالا برندو در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار