رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دوره مربی‌گری درجه B فوتبال آسیا در این استان از حضور 24 مربی در شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 17 May 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی عصر امروز در حاشیه برگزاری کلاس مربی‌گری درجه B فوتبال آسیا در شهر یاسوج اظهار کرد: همواره از فدراسیون فوتبال خواهان برگزاری چنین دوره‌هایی بوده‌ایم.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه داوری و مربی‌گری فوتبال استعدادهایی دارد که در صورت شکوفایی آن‌ها شاهد هنرنمایی در میادین مختلف داخلی و حتی بین‌المللی خواهیم بود.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مربیان ما از با دانش‌ترین مربیان به شمار می‌روند که باید دوره‌های مختلف فوتبال را برای آنها برگزار کنیم که یکی از این دوره‌ها، مربی‌گری B آسیا است.

موسوی نبود اسپانسر را مهم‌ترین مشکلات فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد ذکر کرد و گفت: در استان به غیر از صنعت نفت گچساران هیچ نهاد و دستگاه و شرکت دولتی و خصوصی حامی ورزش نیست.

وی از این مشکل به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکل ورزش نام برد و گفت: برای مثال تیم فوتبال شهرداری یاسوج از تیم‌هایی بود که رفته رفته در سطح کشور برای خود نام و عنوان درست کرده بود و به دلیل عدم حمایت توسط شهرداری و شورای شهر از صحنه فوتبال کشور و حتی استان محو شد.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به استعدادهای بسیار خوب فوتبال در استان و بی‌تفاوتی مسؤولان نسبت به این استعدادها اشاره کرد و گفت: اگر این استعدادها در استان‌های دیگری بودند هر یک در قواره حضور در تیم‌های ملی قرار داشتند.

وی به نمونه‌ای از استعدادهای درخشان فوتبال در استان در رده بانوان و دختران اشاره کرد و گفت: مشاهده می‌کنیم که بازیکنان ما بدون هیچ گونه حمایتی در آسیا می‌درخشند که اکنون باید مسؤولان به فکر آن‌ها باشند.

موسوی از عزم هیأت فوتبال استان برای کمک به استعدادهای ورزشی سخن به میان آورد و گفت: هر چند که برای کمک به این استعدادها با کمبود اعتبارات و امکانات روبرو هستیم اما در هر زمان و مکان به دنبال باز کردن گره‌ها از کار آن‌ها بوده و آماده هر گونه همکاری برای رشد و شکوفایی آن‌ها خواهیم بود.

وی از میزبانی یاسوج در دوره مربی‌گری درجه B فوتبال آسیا به عنوان فرصتی خوب برای آموزش مربیان جوان خبر داد و گفت: از این استان و سایر استان‌ها تعداد 24 مربی در کلاس‌های آموزشی زیر نظر حیدر شریفی مدرس برجسته فدراسیون فوتبال حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار