کد خبر: ۲۳۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 17 May 2016
یکی از سایت های محلی استان به موضوع ثبات مدیریتی در یکی از نهاد های استان پرداخته و این موضوع را عجیب می داند.
بویر نیوز نوشت: اگرچه تغییر تحولات در هر دولتی وجود دارد و مربوط به جریان و جناح خاصی نیست اما در استان کهگیلویه و بویراحمد نهادی وجود دارد که با گذشت سالیان متمادی تنها یک نفر در جایگاه ریاست نشسته و انگار به چشم هیچ کدام از دولت‌ها نیامده و همچنان این مدیر مادام‌العمر بر صندلی خود تکیه داده است.

دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اگر چه فعالیت‌های آن توسط رسانه‌های مختلف انعکاس داده می‌شود ولی آنگونه که پیداست هیچ کدام از خبرنگاران و حتی مسئولان استان تاکنون به سابقه طولانی مدیریت رضا قاسمی مسئول این نهاد دقت نکرده اند.

رضا قاسمی

دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از سال ۷۹ که حکم ریاست این نهاد به رضا قاسمی داده شد تاکنون فرد دیگری برای این نهاد در نظر گرفته نشد.

حال جای سوال است با توجه به اینکه هر دولتی بر اساس سیاست‌ های خاص خود، مدیران را انتخاب می‌کند فردی که ۱۶ سال سابقه مدیریت در یک نهاد را دارد و تاکنون به هیچ فرد دیگری اجازه نداده که خودی نشان دهد و عرض اندام کند وابسته به چه جناح سیاسی است و راز ماندگاری وی تاکنون چه بوده است!؟

آنگونه که بر اساس شواهد پیداست حجت الاسلام رضا قاسمی عضو حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد است که همواره در ایام انتخابات مجلس حضور پررنگی در جریان اصولگرایی داشته است در دولت تدبیر و امید هم در به قوت در جای خود باقی است و مجری سیاست های وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید را در این نهاد نیز خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار