در نشست خبری مدیرکل کمیته امداد استان با اصحاب رسانه مطرح شد:
فرید محبی:در حال حاضر 34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر یعنی 13 و نیم درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند
کد خبر: ۲۳۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 16 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،فرید محبی در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز روابط عمومی و تقدیر از رسانه های استان، گفت: هدف ما این است که زمینه ای ایجاد کنیم که شاخصهای خدمت رسانی را در سطح قابل قبولی به جامعه هدف خود ارائه دهیم و از پتانسیلهای درون و برون استانی در راستای توانمندی خانواده ها استفاده بهینه کنیم.
وی با اشاره به اینکه رسانه آینه تمام نمای بیان واقعیت های جامعه به مسئولین است، اظهار کرد: رسانه و اطلاع رسانی می تواند مطالبات مردم و بخصوص نخبگان را به مدیران عرضه کند و خدمات صادقانه و بی منت دستگاهها را به اطلاع عموم جامعه برساند.
محبی با بیان اینکه ماهیت اطلاع رسانی در کمیته امداد با سایر دستگاهها متفاوت است، افزود: رسانه و بخش اطلاع رسانی می تواند به عنوان یک مددکار اجتماعی انجام وظیفه کرده و نیازمندی های جامعه هدف این نهاد را در یک پوشش منطقی، هنرمندانه و کارشناسانه اطلاع رسانی و افکار عمومی جامعه را در خصوص نیازمندی های کمیته امداد تحریک کند.
وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد استان در سال گذشته، بیان کرد: در حال حاضر 34 هزار و 594 خانوار با جمعیت 89 هزار و 584 نفر یعنی 13 و نیم درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از این آمار شهرستان لنده با 33 درصد در رتبه اول و گچساران با 4 درصد در رتبه آخر تحت حمایتی قرار دارند.
محبی با اشاره به اینکه سیاست کمیته امداد این است که با ایجاد برنامه های توانمندسازی آمار تحت حمایتی های خود را کاهش دهد،افزود: 18 هزار خانوار با جمعیت 35 هزار و 496 نفر(53 درصد) در مناطق محروم با ضریب محرومیت 6 و 7 و 8 هستند که رویکرد کمیته امداد این است در خدمات رسانی به این مناطق توجه بیشتری کند.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه میزان توانمندی این نهاد به اندازه تامین نیازهای مددجویان تحت پوشش نیست، گفت: اگر خیرین و مردم در این زمینه همکاری داشته باشند، می توان بخشی از این نیازها را برطرف کرد و این امر با اطلاع رسانی درست اصحاب رسانه و آگاه سازی مردم از نیازمندیهای کمیته امداد محقق می شود.
13/5درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش کمیته امداد
وی به حمایت کمیته امداد از بیماران صعب العلاج و کمک به تأمین هزینه های درمانی آنان به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این نهاد اشاره کرد و افزود: 900 بیمار صعب العلاج از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند که برای تأمین هزینه های درمانی آنان نیازمند کمک خیرین هستیم.
محبی ضمن اشاره به 936 مورد پرونده پشت نوبت دریافت جهیزیه، 667 پرونده هدیه به داماد را نیز از دیگر نیازمندی های این نهاد برشمرد و بیان کرد: بیش از پنج هزار خانوار نیازمند نیز در زمینه احداث و تعمیرات مسکن مددجویی با مشکل مواجه هستند.
وی ضمن دعوت از خبرنگاران برای همکاری بیشتر با کمیته امداد، تأکید کرد: اطلاع رسانی در زمینه بیان نیازمندی های کمیته امداد، می تواند زمینه مشارکت مردم و خیرین برای کمک به خانواده های مددجو را فراهم کند.





اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
يعني با اين تيتر خبر نشان محتاج بودن مردم را مى كوييد كى باعث مدايي و فقر و نياز جامعه شده اسراييل امريكا و انكليس و ؟ خوب شما از روزى كه حكومت را دست كرفتيد ملت را دوشيديد و كشور را خرج اجنبي و جنك و تبليغ مرام مودتان از تانزانيا تا سودان و از يمن تا بوركينو فاسو و از جزاير فليپين مورو تا افغان عراق لبنان و مصر دزد و كدا و بقيه جاهاى دنيا سما حكومت نظام اسلامى مقصر فقر و كدايي مردم ايران هستيد تازه مكر كميته امداد چقدر ماهى مى ده منت مى زاريد انهم صدقه مردم است كه نمى دهيد وقتى كار شغل و توليد و كشاورزى و صنعت و اباداني نباشه كدايي و فقر و فلاكت و تخقير توسط شما رواج پيدا مى كنه شخم زديد با فكر عقب مانده و بيخود ايران را نابود كرديد و فرصت را از ايران كرفتيد و عقب ماند وطن ايران ماموريت خوبي داريد براى نابودى ايران حالا از كى دستور مى كيريد ملت نمى دانند روس انكليس و چين و يا شايد نومر سعودىى ها هستيد چون رواج سنت وهابيت را مى كنيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار