محمدخانی با گلایه از مدیرانی که در این زمینه کم‌لطفی و سهل‌انگاری داشتند به صورت تلویحی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گلایه کرد.
کد خبر: ۲۲۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 15 May 2016
البرز محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد وظایفی دارد که از جمله آن‌ها نظارت بر کار شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان است.

وی در ادامه با بیان این که در استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اسلامی استان توسط مسؤولان جدی گرفته نمی‌شود، افزود: برای مثال در همایشی که به مناسبت روز شوراها داشتیم دریغ از این که مسؤولان استان پیامی در این خصوص صادر کنند.

محمدخانی با گلایه از مدیرانی که در این زمینه کم‌لطفی و سهل‌انگاری داشتند به صورت تلویحی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گلایه کرد.

وی گفت: با همه احترامی که برای آقای استاندار قائل هستیم نگاه ما با استانداری از روی تفاهم و تعامل است اما در روز شوراها و نشستی که شوراها داشتند حتی می‌توانستند در صورت حضور پیدا نکردن به صدور پیامی بسنده می‌کردند.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص کمک به رفع مشکلات شورای اسلامی استان هر چند کمک‌هایی تاکنون صورت گرفته اما به نسبت سایر استان‌های کشور کمک چندانی مشاهده نکرده‌ایم.

این مسؤول افزود: تصریح کرد: حتی برای مکان فعلی شورا در گذشته اجاره بهایی پرداخت می‌شد که چندی است اجاره بها نیز دیگر توسط استانداری پرداخت نمی‌شود.

محمدخانی بیان کرد: هر چند قانون به صراحت بیان کرده که تأمین فضا و تجهیزات بر عهده استانداری است اما در استان ما وضعیت به گونه‌ای دیگر است.

وی در ادامه اظهارات خود به اختلافاتی که میان شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت وجود دارد اشاره کرد و گفت: این اختلافات تنها به ضرر مردم تمام می‌شود.

محمدخانی اختلاف کنونی را نه میان اعضای شورا بلکه بین تعدادی از اعضای شورا با شهردار ذکر کرد و گفت: برخی از اعضای شورا اعتقاد دارند که شهردار تخلفاتی دارد که باید منتظر بمانیم تا حکم نهایی در خصوص این شکایت صادر شود.

وی همچنین به موضوع حکم حبس برخی افراد در سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ارتباطی نیز شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها دارد به این ترتیب که حسابرس‌های ما باید در آن‌جا حضور داشته باشند.

این مسؤول گفت: رونوشت مکاتباتی را داریم که همواره درخواست فرستادن حسابرس را به آن مجموعه داشتیم اما آن‌ها وقعی به این موضوع نمی گذاشتند و بی‌توجهی می‌کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار