تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
یا به عبارت دیگر این کارمند فرمانداری با نشانه ای از تغییر که با خود دارد !بهتر خبر دارد یا تاجگردون که با وزارت کشور هماهنگ می کند؟
کد خبر: ۲۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 03 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، شبکه های اجتماعی و فضای رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها مهمترین خبر خود را که دست به دست می کند،تغییر استاندار است اما این حرف تا چه میزان صحت دارد؟
اینگونه خبرها معمولا از زبان منابع موثقی! که خواهان فاش شدن نام خود نیستند منتشر می شود!و اینکه تا چه میزان صحت دارند موضوعی است که معمولا گذر زمان آن ها را تایید یا تکذیب می کند.
استاندار تغییر می کند
برخی سایت های استان به انتشار خبری پرداختند مبنی بر اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کند در برخی از این خبرها به نقل از منابع موثق!در وزارت کشور آمده بود که استاندار تغییر خواهد کرد و برخی هم از بحث ارتقاء استاندار گفتند ولی باز هم این حرف بوی رفتن می داد.
از سوی دیگر اعلام شد که تکذیب خبر توسط استاندار دلیلی بر تغییر نکردن وی نیست چرا که قرار نیست تا رسیدن به مرحله اجرای تصمیم این خبر به وی داده شود.
تکذیب خبر توسط دو تن از نمایندگان
غلام رضا تاجگردون در گفتگو با یکی از سایت های استان و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شایعات اخیر واقعیت دارد و به زودی شاهد تغییر استاندار خواهیم بود؟ اظهار داشت: چنین چیزی صحت نداشته و اتفاقاً چندی پیش با وزیر محترم کشور دیدار داشتم و از ایشان پرسیدم که آیا تغییر و تحولی در استانها و بخصوص استان ما وجود دارد یا خیر؟ که آقای رحمانی فضلی گفتند تغییری تا پایان انتخابات ریاست جمهوری نخواهیم داشت و از آقای دکتر خادمی و عملکردشان راضی هستیم و اگر بنا بر تغییر ایشان پس از انتخابات باشد، نظرمان بر ارتقا ایشان خواهد بود.
نشانه تغییر استاندار از زبان یک کارمند وزارت کشور!
تاجگردون در ادامه گفت: فکر میکنم مطالبی که وزیر محترم به بنده گفتند، به آقای خادمی نیز منتقل کرده باشند و در کل، تغییر استاندار و شایعات حول این موضوع کذب می باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به سوال دیگر که نظر منتخبین استان(دور دهم) در این خصوص چیست؟ بیان داشت: تاکنون صحبتی در رابطه با این موضوع بین منتخبین مردم در دور دهم مجلس انجام نشده است.
زارعی هم در گفت‌وگویی ، اخبار و گمانه زنی های این روزهای رسانه ها را رد نموده، آن را بازی رسانه ها دانست و افزود: رسانه ها نباید از توان خود برای تشویش اذهان عمومی بهره ببرند.

نماینده بویراحمد و دنا ادامه داد: عقل سلیم حکم می کند استانداری که سالم، صادق و عادل بوده است و در کار موفق عمل کرده است نباید برود.
نشانه تغییر استاندار از زبان یک کارمند وزارت کشور!
وی با بیان اینکه حمایت از نیروهای بومی توانمند وظیفه همگان است، اظهار کرد: با تعامل و همدلی باید مشکلات پیش روی استان کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کنیم.
نشانه تغییر استاندار از زبان یک کارمند وزارت کشور!
این خبرهای ضد و نقیض همچنان در فضای استان دست به دست  از این کانال به آن کانال می رود و هر کس به نوبه ی خود چیزی بر آن می افزاید و یا کم می کند اما به هر جهت هنوز خبری است که با توجه به نزدیکی شروع به کار مجلس جدید می تواند هم واقعیتی باشد که کم کم دارد نمود پیدا می کند و هم می تواند شانتاژی تبلیغاتی برای زدن جرقه ای جدید جهت ترغیب به تغییر استاندار باشد اما چیزی که برای خبرنگار سایت تابناک کهگیویه و بویراحمد جالب بود صحبت های یکی از کارمندان شاغل در فرمانداری یکی از شهرستان های استان است.
وقتی به طور اتفاقی در مسیری این کارمند را سوار بر ماشین کردم از وی با حالتی مزاح گونه گفتم تو چه می گویی؟استاندار می رود یا می ماند؟
با نشان دادن تقدیر نامه ای که در دست داشت گفت:تجربه به ما ثابت کرده است هر وقت استاندار تقدیر نامه برای پرسنل خود فرستاد یعنی دارم می روم!
نشانه تغییر استاندار از زبان یک کارمند وزارت کشور!
حال این خبر تا چه میزان واقعیت دارد باید منتظر ماند و دید آیا به قول این کارمند فرمانداری ،تقدیر نامه استاندار نشانه خداحافظی وی از استانداری است و یا به عبارت دیگر ،این کارمند فرمانداری با نشانه ای از تغییر که با خود دارد !بهتر خبر دارد یا  تاجگردون که با وزارت کشور هماهنگ می کند؟
مهدی مرادی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
استانداری که تسلط بر ادارات استان ندارد باید برود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
تقدیرنامه نشان رفتن است،واقعا شما خبرنگارا هم بیکارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
در دولت قبل امیرحیات مقدم که مدیر توانا و لایقی بود در استان خوزستان عوض کردند و یک فرد ضعیف را گذاشتند.
این حجازی در مدت 6 سال حتی یک بار هم نگفت که استان خوزستان مشکل دارد ولی امیر حیات مقدم مثل شیر از خوزستان حمایت کرد.
حالا هم میخواهند همین رویه دولت قبل را پیاده کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
به یاد تمامی رزمندگان سپاه خدا آنها که رفته اند و رزمندگان زنده .صلوات ختم کنیم.و سلامتی خانواده هایشان و شادی روحشان.رزمندگانی مانند محسن رضایی علی شمخانی مرحوم علی هاشمی احمد غلامپور امیر حیات مقدم مرحوم سیاف زاده .حاج ابراهیم همت رزمنده و فرمانده لشکر 27.متوسلیان.مهدی باکری و حمید باکری .و تمامی افرادی که برای رضای خدا کار کرده اند و فعالیت میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
سلام
مگه ما استاندار هم داریم که بخوان عوضش کنن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار