کد خبر: ۲۲۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 01 May 2016
به گزارش سایت خبری آوای ماغر؛رئیس شورای اسلامی شهر لیکک در سخنرانی های قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر به بررسی وضعیت عملکرد شورا و شهرداری در سال گذشته پرداخت.
شاهرخ مومنی تصریح کرد:حجم مشکلات شهرستان بهمئی بالاست و همه مسئولان و مردم از آن آگاه هستند .
وی افزود: بیکاری جوانان تحصیل کرده،وضعیت جاده ها و راه های مواصلاتی،وضعیت کمبود آب و فضای سبز ،فضاهای گردشگری و تفریحی و دهها مشکل دیگر در شهرستان وجود دارد.
مومنی گفت: به لطف خداوند با وجود تمامی مشکلات موجود شهرستان ما دارای منابع عظیم خدادادی به خصوص سنگ سیلیستین و نفت و گاز است، اما سوال اینجاست که چرا با وجود این همه منابع، همچنان در فقر و محرومیت به سر می بریم؟
وی افزود:در جلسه اخیری که با سردارعدل هاشمی،منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم اولویت های شهرستان را ابتدا کمبود آب که مورد تاکید خود نماینده هم بود،سپس ایجاد کارخانه در سطح شهرستان که در چند روز آینده بخش بزرگی از کارهای آن از طریق دستگاه های مربوطه انجام می دهد،اعلام کردیم.
مومنی ادامه داد: اولویت سوم را خروج شهرستان از بن بست جاده ای و احداث راه های مواصلاتی جاده لیکک-کت- ابوالفارس به باغملک، ایجاد ارتباط با دهدشت با احداث پل در روستای نازمکن و ادامه بررسی طرح مطالعاتی جاده لیکک- جایزان مطرح کردیم.
عضو شورای شهر لیکک گفت: اولویت بعدی را گردشگری مطرح کردیم که می تواند با توجه به موقعیت های بسیارخوبی که در اختیار داریم به خصوص وجود امامزاده ها،تنگ تاریخی سروک،تنگ ماغر،دریاچه برم الوان و قلعه نادر می توان شهرستان ما را که در قلب شهرستان های گرمسیری است به قطب بزرگ گردشگری تبدیل کنند.
مومنی افزود: با توجه به حجم بالای چاه های نفتی در شهرستان بهمئی، اولویت آخر را ایجاد یک دفتر نمایندگی شرکت نفت در شهرستان اعلام کردیم.
وی گفت:خادمین شما در شورای شهر بیکار نبودند و ننشستند؛ تقسیم کار شد و عده ای در تبریز ، تهران،بندر عباس،یاسوج و اهواز فعالیت کردند ؛در بخش آلایندگی از 1 درصد آلایندگی بنده به همراه شهردار لیکک برای گرفتن حق مردم بهمئی با مدیرکل و معاون وی در امور مالیاتی استان خوزستان گلاویز شدیم .
مومنی خاطرنشان کرد: در شهر ما مظلوم واقع می شویم،از اعتبارات 2درصد سهم نفت در سال 94 فقط 90 میلیون تومان به شهرداری داده شد.
وی گفت:از کمک شرکت نفت به مناطق محروم نفت خیز از مجموع 16میلیارد تومانی که بارها از همین تریبون پیرامون آن صحبت شد و گفتند که مبلغ 4.5میلیارد تومان متعلق به شهرداری لیکک است ، همین مبلغ حذف شد و برگشت خورد که از طریق منتخب جدید مردم در مجلس در حال پیگیری هستیم و قول مساعد داد تا پایان تیرماه این پول به شهرداری لیکک برگردد.
مومنی افزود:در سال 94 از بودجه های استانی و ماده 180 به کلی 3میلیارد تومان برای شهر لیکک اختصاص دادند که تا پایان سال 94 تنها 500میلیون تومان از این مبلغ به شهرداری لیکک رسید.
رئیس شورای شهر لیکک در پایان گفت:با وجود این همه مشکل تا امروز حقوق کلیه کارمندان و کارگران شهرداری لیکک پرداخت شد و با همین بودجه اندک 8هزار متر جدولگذاری و 5هزار متر آسفالت در سطح شهر لیکک داشتیم و در هفته گذشته هم از منتخب جدید مردم بهمئی در مجلس قول 100تن قیر گرفتیم که با این میزان قیر مشکلات زیادی از شهر لیکک حل می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
به یاد تمامی رزمندگان سپاه خدا آنها که رفته اند و رزمندگان زنده .صلوات ختم کنیم.و سلامتی خانواده هایشان و شادی روحشان.رزمندگانی مانند محسن رضایی علی شمخانی مرحوم علی هاشمی احمد غلامپور امیر حیات مقدم مرحوم سیاف زاده .حاج ابراهیم همت رزمنده و فرمانده لشکر 27.متوسلیان.مهدی باکری و حمید باکری .و تمامی افرادی که برای رضای خدا کار کرده اند و فعالیت میکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار