کد خبر: ۲۱۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 16 April 2016

پس از پایان انتخابات در سه حوزه ی انتخابیه کهگیلویه و بویراحمدو راهیابی عدل هاشمی از حوزه ی کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده ،غلام رضا تاجگردون از حوزه ی گچساران و باشت و غلام محمد زارعی از حوزه ی بویراحمد و با توجه به این که زارعی و تاجگردون دور گذشته در مجلس حضور داشته اند و برای همه عملکرد آنها مشخص و قابل پیش بینی است ، بیشتر نگاه ها به نماینده جدید استان یعنی سردار هاشمی پور است.
سردار هاشمی که فرایند انتخابات را به خوبی مدیریت کرد ، در زمان پیش از 7 اسفند قول هایی برای پیگیری امور داد که بسیار جذاب و شنیدنی بودند و حکایت از این داشت که فردی بسیار پر جنب و جوش است که البته جنب و جوش و تحرک وی با توجه به محیط هایی که وی در آنجا فعالیت می کرده است چندان هم عجیب نیست چرا که عدل هاشمی در محیط هایی خدمت کرده است که لازمه موفقیت در آن دوری از شعار و تنبلی بوده است.
عدل هاشمی در بدو ورود به کارزار انتخاباتی چند شاخصه مهم داشت که همه را به نوعی به عملکرد خود حساس می کرد و باعث توجه همگان به وی می شد.دادن شعارهایی که برای خیلی از کاندیداها در همین حد شعار هم توانش نبود،نوع تعامل با رسانه ها که باعث شد حساسیت های زیادی بوجود آورد تا جایی که برخی رسانه ها به آن واکنش نشان می دادند و سخنرانی هایی که می توان گفت در برخی موارد هرچند تکراری می نمود اما آنچنان جذابیت داشت که رقبایی مثل موحد را ناکام گذارد،محور تبلیغات و سخنرانی های وی بود.
عدل هاشمی که به هرکجا سر می زند با موجی از مردم که خواستار پیگیری کارهای شخصی خود هستند مواجه می شود،در گفتگویی صمیمانه و کوتاه به برخی از سوالات خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد، پاسخ داده است که در ادامه منتشر می شود:
ضمن تشکر از شما با توجه به وضعیت شما و مراجعه کنندگانی که اطراف شما هستند سعی می کنم بیش از اندازه وقت شما را نگیرم و تا فرصتی مناسب فقط چند سوال کوتاه از شما بپرسم.
من هم خسته نباشید به شما و رسانه های استان می گویم و در خدمتتان هستم.
برخی خبرنگاران معتقدند که شما با رسانه ای خاص کار می کنید و از شما گله دارند،آیا این موضوع را قبول دارید؟
نه، من با رسانه ی خاصی کار نمی کنم ،اما با توجه به اینکه من کار خود را رسما شروع نکرده ام صلاح نیست به مصاحبه و گفتگو بپردازم و اینگونه صحبت ها را هم قبول ندارم که با رسانه ای خاص کار می کنم.هر چند در زمان قبل از انتخابات برخی افراد پیشنهادهایی به من دادند که حقیقتا از این کار ناراحت شدم و گفتم محال است که من به این پیشنهادات جواب مثبت بدهم و از خداوند برای پیشرفت کارها مدد خواستم که الحمدالله خداوند یاری رسان من بود.
خبرنگاران عزیز مطمئن باشند وقتی من رسما کار خود را شروع کنم هر کدام از عزیزان خواستند مصاحبه ، گفتگو و هر موردی مد نظرشان بود من در خدمت آن ها هستم ضمن اینکه من در این مدت پس از انتخابات در حال مقدمه چینی برای به سرانجام رساندن قول هایی هستم که داده ام و حقیقتا نیاز به تمرکز بر روی کارها دارم.
این روز ها بر همه روشن است که شما به شدت در حال تلاش و رایزنی برای تهیه مقدمات اجرای قول هایی که داده اید هستید،با توجه به بر آورد خودتان از نتیجه این تلاش ها تا چه اندازه امیدوار به تحقق و عملی شدن شعارهایتان هستید؟
ضمن تشکر از آقای بزرگواری چون الان در دوره ی فعالیت ایشان هستیم ،کار من مثل ساختن یک ساختمان است.من در حال گذاشتن فنداسیون کارها هستم و فنداسیون یعنی پی کنی،قالب بندی،آرماتور بندی و بتن ریزی تا برسیم به جایی که موقع دیوار چینی باشد.
کارخانه سیمان ،پتروشیمی،،گاز چاروسا،جاده قلعه رئیسی به دیشموک،قلعه رئیسی به قلعه دختر ،خروج لنده از بن بست،آب لیکک بهمئی ،معدن فسفات چرام،معدن نیترات دیشموک،آب شرب شهرهای مرکزی کهگیلویه ی بزرگ و سد مارون2،جاده چاسخار ،جاده طسوج،معدن فسفات قیام،ورودی های شهر دهدشت و جاده پاتاوه ،اینها در دستور کار من هستند و دارم تلاش می کنم،که فعلا فنداسیون بعضی از آنها را گذاشته ام و جاده ی پاتاوه را اعلام می کنم که به همین زودی کار را شروع خواهند کرد و با شناختی که از قرارگاه خاتم داشتم ضمن تشکر از فرماندهی این قرارگاه ،موسسه ای جایگزین موسسه ای دیگر شد که عملیات اجرایی به زودی شروع می شود.
سوال باتوجه به حضور برخی هم استانی هایی که در خارج از استان سرمایه گذاری می کنند و هم استانی هایی که پتانسیل سرمایه گذاری را دارند ،آیا برنامه ای برای ترغیب و دعوت این سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان دارید؟
بدون سرمایه گذار امکان توسعه وجود ندارد و حتما باید سرمایه گذار بیاید ،پتروشیمی سرمایه گذار می خواهد که صحبت هایش انجام شده است،کارخانه سیمان باید تقویت شود که خوشبختانه در این مدت کارهای خوبی صورت گرفته است،معدن فسفات هم بحث سرمایه گذار تقریبا انجام شده است،معدن نیترات هم سرمایه گذار می خواهد و تقریبا 80درصد کار این پروژه هایی که نام بردم توسط بخش خصوصی انجام خواهد گرفت و بدون سرمایه گذار بخش خصوصی امکان ایجاد اشتغال و توسعه پایدار وجود ندارد.
و اما در خصوص سرمایه گذاران هم استانی چه در داخل و چه در خارج استان من حاضرم مذاکره کنم و از سرمایه گذاران هم استانی که توانایی در خود احساس می کنند،جهت مشارکت در پروژه ها دعوت می کنم و به آن ها قول همکاری می دهم.
در این کارهای مقدماتی که پیگیری شده سعی بر این بود به سراغ سرمایه گذارانی بروم که مشغول کار بوده اند و کار های خود را با جدیت انجام می داده اند و اگر بخواهیم سرمایه گذار کارخانه سیمان را عوض کنیم و سرمایه گذار جدیدی پیدا کنیم،خود سه تا چهار سال طول می کشد، بنابراین سعی در تقویت سرمایه گذاران داریم تا بتوانند کار خود را به پایان برسانند و این گره کور را باز کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار