معاون استاندار مازندران

۷۲۶ هزار مسافر - شب در مازندران اقامت کردند

معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در دو شب گذشته ۷۲۶ هزار نفر شب اقامت در استان داشته‌ایم و مازندران رتبه دوم را در این زمینه کسب کرده است.
کد خبر: ۲۰۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 20 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، علی نبیان با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: مازندران ازنظر شمار جمعیت مسافران وارده در کشور رتبه دوم را کسب کرده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد خدمات اجرایی نسبت به آمادگی برای استقبال از مسافران در استان افزود: با مدیریت همکاران در راهداری، هلال‌احمر و راه و شهرسازی، مشکلی را در استان به‌ویژه محورهای استان نداشتیم.

نبیان عنوان کرد: همه مدیران و مسئولان تلاش می‌کنند تا به همه مسافرانی که مازندران را مقصد سفر انتخاب کرده‌اند، داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: تلاش می‌شود تا مسافران با آرامش، تعطیلات را در استان سپری کنند و این امر جز با تلاش کمیته‌های ستاد سفر ممکن نیست.

وی به بازدید از شهرستان‌های مختلف اشاره و اضافه کرد: در همه شهرستان‌های استان ستاد خدمات اجرایی تشکیل‌شده است و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

نبیان از کمیته امور حمل نقل، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در استان خبر داد و خواستار آن شد تا دهیاران و شهرداران بازدیدهای میدانی از حوزه داشته باشند و نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها نیز اقدام کنند.

وی خواستار نظارت بیشتر بر قیمت ها و بازار برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از سودجویان شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار