استاندار گیلان:
موافق برگزاری مجالس غیر اسلامی و خلاف آموزه‌های دینی و مذهبی نیستیم اما شاد بودن منافاتی با مسائل دینی و مذهبی ندارد و نباید شادی‌های حلال را از مردم بگیریم.
کد خبر: ۱۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به برنامه‌های امور جوانان، اظهار کرد: ارائه آمارهای غیر واقعی و نگران کننده ذهنیت اجتماعی منفی را در جامعه ایجاد می‌کند که این خود آسیب اجتماعی می‌شود.

وی بررسی و برطرف شدن آسیب‌های اجتماعی در جامعه را ضرورت دانست و تصریح کرد: موافق برگزاری مجالس غیر اسلامی و خلاف آموزه‌های دینی و مذهبی نیستیم اما شاد بودن منافاتی با مسائل دینی و مذهبی ندارد و نباید شادی‌های حلال را از مردم بگیریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم علاقه‌مند به توسعه جامعه هستند، خاطرنشان کرد: آمارهای استان در بخش‌های مختلف رو به بهبود است.

وی برخورد ناهنجار و غیر اجتماعی با جوان موجب انحراف او از مسیر دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش‌خصوصی و نخبگان دانشگاهی در مسایل اجتماعی مهم است.

نجفی با تصریح بر اینکه جوانان باید همواره از ما راستگویی، صداقت و امانتداری را بیاموزند، یادآور شد: عزم خود را برای برطرف شدن مشکلات بخش‌های مختلف استان جزم کرده‌ایم و بهبودهایی نیز حاصل شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی جوانان را آسیب‌پذیرتر و حساس خواند و خاطرنشان کرد: برطرف شدن مشکلات جوانان و ساماندهی امور آنها امری ضروری بوده که باید همه در تحقق آن تلاش کنند.

مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در نشست مذکور از اجرای طرح اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج در این استان به صورت پایلوت کشوری خبر داد و گفت: این طرح سال آینده پس از بررسی‌های کارشناسی برای اجرا به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار