حال باید نشست و نگریست، که آیا تدبیری ازسوی مسئولان دولت تدبیر و امید برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد یا دوباره آن را هم به گردن دولت های گذشته می گذارند
کد خبر: ۱۲۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 03 November 2015
شهر یاسوج شهری که بخش عظیمی از بودجه استان را می بلعد و داد بقیه مناطق را در آورده این روزها خود داد از بی آبی دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد یکی از سایت های استان در گزارشی مفصل به بررسی مشکل قطع آب در برخی مناطق استان پرداخته است.
بویر خبر نوشته:به نظر می رسد قطعي مكرر آب امسال در مركز استان به خصوص در روستاهاي اقماري اطراف ياسوج حاصل سوء مدیریت در آب و فاضلاب این شهر بوده، چرا که در پرآب ترین مرکز استان کشور از طرفی شاهد هدر روی آب در بيشتر معابرشهر یاسوج هستيم و از طرف دیگر قطعی های مکرر در برخي مناطق موجب نارضایتی مردم از اين نهاد شده است.
حال باید نشست و نگریست، که آیا تدبیری ازسوی مسئولان دولت تدبیر و امید برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد یا دوباره آن را هم به گردن دولت های گذشته می گذارند.
لازم به ذکر است:شهرهای یاسوج ،مادوان،چیتاب، دهدشت ،بهمئی و سوق و شمار زیادی روستا در استان کهگیلویه وبویراحمد اینک با تنش و مشکل تامین آب مواجه اند.
گرچه داشتن 10درصد منابع آبی و یک درصد خاک کشور مولفه خوبی برای تامین آب استان کوچکی است که تنها 89صدم درصد جمعیت کشور را دارد ولی با این وجود کم آبی رنج باورنکردنی مردم کهگیلویه وبویراحمد، این غول آبی زاگرس است.
جوشش 700 چشمه و نزدیک 20 رودخانه ویژگی خاصی به کهگیلویه وبویراحمد داده است که مارون، خرسان، زهره، بشار ، نازمکان و خیرآباد از جمله پر آب ترین این شریان های حیاتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار