رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تغییر می‌کند
کد خبر: ۱۱۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 27 October 2015
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تغییر می‌کند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از کبنانیوز، بنا بر گفته یک منبع موثق، محمدرضا شریعتی که ۱۷ دی ماه ۹۲ سکان آموزش و پرورش بویراحمد را برعهده گرفته بود، به طور قطعی از آموزش و پرورش بویراحمد کنار گذاشته می شود.

بنابر این گزارش، این روزها انتقادات زیادی از سوی فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد نسبت به مدیریت فعلی آموزش و پرورش این شهرستان وارد می‌شود.
وجود صدها معلم بلاتکلیف در برخی مقاطع بعد از گذشت یک ماه از سال تحصیلی و بی توجهی به امر سازماندهی، دعواهای سیاسی و قومی بر سر نحوه تقسیم مدیریت و معاونت مدارس، خلاء نیرو (معلم) در برخی مقاطع، عدم تجهیر مناسب و در خور شأن مدارس، کمبود فضاهای آموزشی، فضاهای آموزشی غیراستاندار، وضعیت نامناسب مدرسه‌های استیجاری و وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی و رفاهی مدارس از جمله مواردی هستند که مدیریت فعلی آموزش و پرورش بویراحمد را مورد بحث و بررسی و انتقاد قرار می‌دهند و البته نارضایتی جامعه فرهنگیان هر روز نسبت به مدیریت وی بیشتر می‌شد.
به گفته این منابع مطلع، شریعتی از مدیریت آموزش و پرورش بویراحمد کنار گذاشته می‌شود و از افرادی همانند؛ نوذر عسکری، شاپور عباسی، علیرضا حسن زاده، آیت‌االله جهانبازی، سید محسن هاشمی و صفر پیروزه به عنوان گزینه‌های جایگزین وی نامبرده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار