پیش از این شاهد بودیم موضوع کرایه های درون شهری و برون شهری نیز فقط باب میل رانندگان و نه مردم و صنف افزایش قیمت داشت..!. طی یک سال گذشته رانندگان تاکسی خود تعیین قیمت میکردند و ظرف یک سال گذشته این صنف ۳بار تغییر قیمت داشتند در حالی که مشخص نیست در لنده چه دستگاهی باید بر این صنف نظارت کند‌.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 25 November 2023

 

پس از مدیریت ضعیف بازار/کمبود شدید نان در شهرستان لنده

تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛ برخی شهروندان لنده ای با ارسال پیام در فضای مجازی از کمبود نان در نانوایی های این شهر گلایه داشتند.

مردم می گویند به چندین نانوایی در لنده مراجعه کردیم ولی نانی پیدا نمی‌شود.

برخی منابع می گویند دلیل نبود نان و تعطیلی نانوایی ها نه بخاطر کمبود آرد و بلکه پشت پرده های از جمله دادن سهیمه به تعدادی است تا در مناطقي از شهر نانوایی دایر کنند و این خبر موجب اعتصاب نانوایی داران کنونی شهر شد.

در ماه های گذشته این تنها خبر تعجب آور نیست چراکه پیش از این قصابان در این شهر نیز اعتصاب کرده بودند و همان شد که آنها می‌خواستند و قیمت گوشت قرمز را باب میل خود تعیین کردند.در واقع طی یک ماه دوبار افزایش قیمت گوشت قرمز را در آن مدت در لنده شاهد بودیم.

همچنین قیمت شن و ماسه نیز از جمله موضوعات تحمیلی بر مردم و مسئولین لنده بود و در حالی که رئیس تعزیرات گفته بود با گران فروشی فلان کارگاه تولید شن ماسه برخورد کردیم پس از گذشت تنها یک ماه فروش شن و ماسه به قیمتی ارائه شد که تولید کنندگان خواستند ونه دستگاه های متولی و نظارتی بازار...!

پیش از این شاهد بودیم موضوع کرایه های درون شهری و برون شهری نیز فقط باب میل رانندگان و نه مردم و صنف افزایش قیمت داشت..

طی یک سال گذشته رانندگان تاکسی خود تعیین قیمت داشتند و ظرف یک سال گذشته این صنف ۳بار تغییر قیمت داد در حالی که مشخص نیست در لنده چه دستگاهی باید بر این صنف نظارت کند‌.

در لنده قیمت تاکسی های برون شهری (انتقال به روستاها) توسط تاکسی ها با نرخ های متفاوت همراه هست و هر راننده خودش قیمت خاص خود را دارد.

برچسب ها: نان ، لنده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار