نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیمای این استان با عملکرد مثبت توانسته به خوبی به رسالت خود جامع عمل بپوشاند.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 18 March 2023
قدردانی نماینده ولی فقیه از مدیرکل صداوسیمای استان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای این استان با قدردانی از تلاش مدیرکل و برنامه سازان این رسانه گفت: کارکنان رسانه ملی امروز در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام قرار دارد و با مشکلات فراوان خوب عمل کرده اند.

 

امام جمعه یاسوج با تشبیه میدان جنگ نرم امروز با دوران جنگ تحمیلی افزود: امروز مدیران و برنامه سازان صدا و سیما ادامه دهندگان راه همان جوانانی هستند که در عرصه‌های دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی جان پاکشان را فداکردند.

 

آیت الله حسینی افزود: اهالی رسانه ملی امروز همانند رزمندگان جنگ تحمیلی، با وجود هجمه‌ها، تهمت‌ها و کمبود‌ها، عاشقانه و خالصانه در جبهه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن مشغول جهاد هستند.

 

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با تلاش‌ها و تدابیر خوب مدیران صداوسیما بسیاری از هجمه‌های دشمن خنثی شده است.

 

در ابتدای این دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در گزارشی به رویکرد تحولی رسانه ملی اشاره کرد و هویت محوری، عدالت گستری و تلاش همه جانبه به سمت مسیر پیشرفت را از اولویت‌های رسانه ملی در دوره تحولی دانست.

 

آقای رئوف یادآور شد: جهاد تبیین و ترویج گفتمان جهاد تبیین از مهمترین وظایف صداوسیما است که برنامه سازان استان تلاش کرده اند مبتنی بر فرهنگ بومی و انقلابی با روایت هنرمندانه روند عمران و آبادانی، پیشرفت‌ها و توسعه زیرساخت‌های آموزشی و بهداشتی را تبیین کنند.

 

امیر رئوف با یادآوری هدایت فکری جامعه به عنوان رسالت دیگر رسانه ملی، گفت: رسانه ملی به عنوان وجدان بیدار جامعه و تاثیرگذار در هدایت فکری جامعه در کنار روایتگری پیشرفت تلاش می‌کند تا گفتمان جهاد تبیین را هم در جامعه ترویج دهد که تحقق آن نیازمند همکاری قرارگاهی همه نهاد‌های متولی فرهنگی استان است.

 

مدیرکل شبکه استانی دنا عدالت گستری را یکی از پیشران‌های تحولی رسانه ملی دانست و گفت: نزدیک ۷۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در پهنه استان‌ها زندگی می‌کنند که تحقق عدالت رسانه توجه به تنوع قومیی و فرهنگ همه زیست بوم ایران اسلامی است.

 

مدیرکل صدا وسیما کهگیلویه و بویراحمد گزارشی هم از روند کیفی سازی در این رسانه ارائه کرد و گفت: ارتقای بهره وری در کنار توانمند سازی سرمایه انسانی استان با آموزش‌های کیفی دنبال شد که نتیجه اجرای این راهبرد، شناسایی استعداد‌های جوان بومی، ارتقاء کیفی برنامه سازان و برند سازی ملی در عرصه‌های مختلف مجری گری، گویندگی، گرافیست، کارگردانی و تهیه کنندگی شد.

 

آقای رئوف توجه به ذائقه مخاطب را رویکرد دیگری برای حفظ و ارتقاء میزان مخاطبان شبکه استانی عنوان کرد و گفت: با توجه به جایگاه مخاطبان استان، نیاز به برنامه‌های جدیدی در حوزه کودک و نوجوان، سرگرمی و تفریحی و برنامه‌های معرفتی احساس می‌شد که براساس فرهنگ بومی و هویت انقلابی این برنامه‌ها نیازسنجی و تولید و پخش شد.

 

مدیرکل صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عنایت الهی و تلاش عوامل صداوسیما استان در جایگاه مناسبی در بین مراکز ۳۳ گانه استان‌ها جای داریم و برنامه معارفی نسیم بهشت، برنامه خانواده بهون مهر و یا برنامه جوان و نوجوان که از برنامه‌های آگاهی بخشی مسائل مختلف مورد نیاز جامعه است، در سطح استان‌ها به عنوان برنامه‌های الگویی و برتر معرفی شده است.

 

در پایان این دیدار نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اهدا لوح تقدیر از مدیرکل ومعاونین استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار