سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷۵ متقاضی شغل از رئیس جمهور در سفر پارسال به استان وام اشتغال دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 30 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، همت اله ناصری اظهار کرد: تقاضای این افراد در کهگیلویه و بویراحمد پس از ارزیابی های صحت سنجی در چند مرحله محقق شده است.

وی بیان کرد: به درخواست کنندگان شغل از رئیس جمهور در سفر مهر ماه پارسال به استان تاکنون ۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان وام ارزان قیمت پرداخت شد.

ناصری عنوان کرد: همچنین ۲۶ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره به درخواست کنندگان وام در سفر پارسال رییس جمهور به این استان برای نیازهای ضروری پرداخت شده است.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:این میزان وام های کم بهره به ۲۳۰ نفر از متقاضیان وام های ضروری در سفر رییس جمهور به استان پرداخت شده است.

وی ابراز کرد:هر فقره تسهیلات اشتغال مذکور ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و هر فقره وام های ضروری نیز ۱۰ میلیون تومان بوده است.

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی۸۹ هزار و ۸۱۴ نامه و درخواست در سفر رئیس جمهور داشتند که این درخواست ها در زمینه های کمک مالی، اشتغال و استخدام، ساخت مسکن، وام ضروری و قرض الحسنه، هزینه درمان، تامین جهیزیه، تامین اقلام ضروری بوده است.

وی اظهار داشت: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش های صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی و خدمات پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار