طرح ساخت رینگ کمربندی جنوب شیراز به شرق استان فارس پس از وقفه ۲۰ ساله با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 30 January 2023

تابناک فارس به نقل از از صدا و سیما:نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از طول مسیر اجرای این طرح گفت: این جاده به طول ۲۵ کیلومتر شهرستان سروستان را از شهر کوهنجان به شهرستان کوار متصل می‌کند.
عبدالعلی رحیمی مظفری افزود: این طرح یکی از مهمترین پروژه‌هایی جاده‌ای استان فارس است که باعث می‌شود شهرستان سروستان و شهرستان‌های شرقی استان فارس به شهرستان‌های جنوبی و استان بوشهر متصل شود
مظفری، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه طی چند روز آینده آغاز می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود در صورت تامین به موقع اعتبارات، این طرح در مدت زمان دو سال تکمیل شود.
وی افزود: همچنین با اجرای پروژه احداث جاده فرمشکان، زمینه اتصال بخشی از جاده کرمان و شرق فارس به جاده عسلویه از مسیر نی‌ریز، خرامه، سروستان، کوهنجان و کوار فراهم می‌شود.
رحیمی مظفری در پایان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از مهمترین طرح‌های زیربنایی استان فارس است که با تکمیل رینگ کمربندی جنوب شیراز می‌تواند بار سنگین ترافیکی را حل کند، گفت: هدف از بازدید و رفع موانع احتمالی طرح با توجه به وجود خطوط لوله انتقال گاز و میعانات گازی و همچنین وضعیت زمین‌های کشاورزی است که در طول مسیر ممکن است مانع اجرای کار شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار