مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت: علت انفجار کپسول در بیمارستان یاسوج در دست بررسی است.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 29 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به انفجار کپسول آتش نشانی در سالن انتظار بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، گفت: به دستور وزیر بهداشت برای پیگیری موضوع و عیادت از مصدومان وارد استان شده ام.

 

علیرضا رحیم نیا افزود: با تاکید وزیر بهداشت پس از حادثه انفجار کپسول، بازدید میدانی، بررسی بیشتر موضوع و دیدار با بیمارانی که دچار حادثه شده بودند فورا در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: نتیجه بررسی ها قطعی بشود، بدون شک به مردم اعلام خواهد شد.

 

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت اضافه کرد: در بررسی علت و چرایی اینگونه حوادث مهم تر از حادثه ای که ایجاد شده پیشگیری از حوادث مشابه است که امید است شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

 

پیش تر سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به انفجار کپسول آتش نشانی در سالن انتظار بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از دستور وزیر بهداشت برای بررسی دقیق علت این حادثه و اعزام مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت به این شهر برای بررسی میدانی و گزارش دلایل این سانحه و همچنین اطلاع از وضعیت مصدومان آن خبر داده بود.

 

پدرام پاک آیین گفته بود که فیلم های دوربین راهرو بیمارستان بررسی شده تا علت حادثه مشخص شود و با توجه به این که کپسول آتش نشانی ۴۰ روز پیش توسط آتش نشانی یاسوج شارژ شده و تا آبان ۱۴۰۲ اعتبار داشته است؛ علت دقیق حادثه هنوز روشن نیست و نیاز به بررسی های فنی بیشتری دارد.

 

انفجار عصر جمعه هفتم بهمن کپسول آتش‌نشانی بخش ای‌سی‌یو (ICU) بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج یک کشته و هشت مصدوم بر جا گذاشت.

 

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی امام سجاد (ع) شهر یاسوج بیش از سه دهه سابقه فعالیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار