رئیس بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: راهبرد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین است و امروز بسیج فرهنگیان در این زمینه رسالت خطیری بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 28 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ هادی بهمنیار در همایش جهاد تبیین در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵ هزار شهید معلم و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز هدیه فرهنگیان ودانش آموزان به انقلاب شکوهمند اسلامی بود که دهه فجر فرصت مناسبی است تا دانش آموزان را با چرایی انقلاب، آرمانهای و ارزشهای نظام اسلامی و آسمانی شدن شهدا در دفاع از ایران عزیز و سربلند بیش از پیش آشنا سازیم.

وی با بیان اهمیت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای قشر جوان و نوجوان، گفت: توفیقات نظام باید پیوسته برای‌ نسل‌ جوان و نوجوان بیان شود تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

بهمنیار افزود: خنثی سازی و برملا کردن نقشه‌های شوم دشمنان در جهاد تبیین از مهم ترین رسالت جامعه بزرگ فرهنگی است که می طلبد معلمان بخشی از ساعات کلاس را در آموزش و پرورش به موضوع جهاد تبیین اختصاص دهند.

رئیس بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش در شکل گیری تمدن نوین اسلامی نقش ویژه ای دارد و در این بین معلمان به عنوان مهمترین عنصر در نظام تعلیم وتربیت می توانند جهاد گونه عمل کنند تصریح کرد: شالوده و نقشه راه جمهوری اسلامی در حال و آینده انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب نهفته است که بسیج فرهنگیان در این زمینه 25 عنوان برنامه برای اجرا پیش بینی کرده است.

 

وی خاطرنشان کزد: رسالت فرهنگیان بسیجی در گام دوم انقلاب سنگین است چون بسیج درگام دوم در حوزه تعلیم و تربیت نقش موثری دارد.

بهمنیار در پایان از تعامل خوب آموزش وپرورش با بسیج فرهنگیان تقدیر وتشکر کرد وگفت: بسیح فرهنگیان در راستای کمک و ارتقا کارآمدی نظام تعلیم وتربیت از هیچ تلاش و کوششی دربغ نمی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار