نشست تخصصی "حماسه در ادبیات ایران" با حضور استاد تیمور آقا محمدی از تهران به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد با حضور جمعی از داستان نویسان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 28 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان ؛ رحمت الله رسولی مقدم مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان گفت: حوزه هنری یکی از رسالت‌های خود را تولید در حوزه ادبیات خصوصا داستان، رمان و تاریخ شفاهی قرار داده است و با توجه به همین رسالت در راستای توانمندی سازی نویسندگان، اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های گوناگون در این حوزه کرده است.

وی افزود: در همین راستا واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان نشست تخصصی "حماسه در ادبیات ایران" را با حضور تیمور آقا محمدی از اساتید مطرح و با حضور ۱۴ نفر از نویسندگان در بخش‌های داستان، رمان و تاریخ شفاهی در شهر یاسوج برگزار کرد.

رسولی مقدم تصریح کرد: در بخشی از این نشست آقا محمدی در مورد انواع داستان صحبت کرد که به سه دسته تمثیلی، غنایی و حماسی تقسیم بندی می‌شود و سپس در مورد ضرورت داستان نوشتن، اینکه ما چرا باید داستان حماسی بنویسیم و چگونه این سبک داستان باید نوشته شود به ارائه مطلب پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار